Gedichten check: donald duck
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
slechts een stripfiguur met een slechte buur tot over zijn oren verliefd maar daar komt zeikende guus aan: kies voor mij alsjeblieft dan ook nog 3 rot eendjes in huis die zitten alleen maar voor de buis shit daar komt mijn oom weer aan misschien maar weer vragen naar een baan zo even de huur ophalen bij mijn luie neef dan heb ik weer wat meer geld in mijn safe NEE ik heb geen baan voor je dus geef gewoon de huur anders moet je maar gaan slapen in de natuur of je moet mee willen op schattenjacht maar dat kost je vast te veel kracht oh nee daar heb je die kleine zeik kuikens ach ik heb ook wel te doen met die mannekens toe oom Dagobert laat oom Donald dan krijgt u warme snert we hebben al zo'n zwaar leven steeds koekjes stelen die aan je vingers blijven kleven dan nog naar de jonge woudlopers daar moeten we vechten tegen stropers en naar de saaie verhalen luisteren van tante Katrien o nee moet je daar is zien daar is ze heey donnie ponnie weet je wat ik nu heb meegemaakt je weet wel klaartje kip die zoveel kwaakt die probeerde mij wijs te maken dat clarabella gister heeft staan braken maar clarabella was gister bij mij dus dat is gewoon kletserij maar vind je het leuk om morgen te shoppen nee? ik maak het uit je hoeft nooit meer bij me aan te kloppen ah gelukkig komt daar net guus yes zo te zien is het weer uit tussen donald en katrien hey katrienepien is donald weer stout geweest je raad trouwens nooit wat ik heb gewonnen, een pracht beest een echte rashond helemaal blond en ook nog een taart van oma duck laten we even langs gaan in mijn wagen echt een prachtstuk aha daar komen katrien en guus geluk mijn auto is vergeleken met zijn auto een wrakstuk ze komen vast genieten van mijn taart waar gijs al tijden naar staart dan kunnen ze meteen helpen met bessie melken en mijn bloemen water geven anders zullen ze verwelken gijs die doet dat namelijk niet die doet de hele dag niks volgens mij denkt oma dat ik de hele dag niks doe maar genoeg gedacht ik word moe maar eerst even wat eten want ik begin te zweten |
| reactie 1
|
|
|
Fiennie Berichten: 11 |
haha, echt leuk!!! heb je hem al naar de donald duck gestuurd? |
| reactie 2
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
ja, ik zou m naar de donald duck sturen! |