Stel je voor: Back ~~~
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Hallo Patatjes, Bijna 6maanden geleden,6maanden,Pijn&Verdriet,6maanden, Gewoon hopeloos en niet morgen dichten,Niets mogen,Helemaal niets... Wat er nu allemaal gebeurd is vertel ikj nu, ik kan je aanraden als je niet zo goed tegen dingen kan. Laat dit cursief gedrukte stuk dan ff over! Ongeveer 6maanden geleden. Kwam het CLB op school op bezoek. Een klein weekje later, kreeg ik een brief. Waar ze me wisten te vertellen dat ik kanker had. Ik barste in tranen uit. En dat deed niet alleen ik, dat deedden mijn echte vrienden ook. Ik moest naar het ziekenhuis. Longkanker wisten ze me te vertellen. Longkanker die mijn leven kon vernielen. 3weken aan een stuk kwam om het uur een verpleegster om een spuit te geven, ik werd het zat! Die drie weken mocht ik niets, geen computer, geen gsm, Niets! Ik kon wel nog dichten maar niet op 1001 gedichten posten. Ik heb zeker 500den gedichten gemaakt. Waar ik ze allemaal zal van posten. Nougoed, na die 3weken werd ik vaak geopereerd. Er gebeurden aarzelingen dingen. Ik werd bleek, en ik voelde mijn lijf zelf niet meer alleen de overdraagbare pijn... Na vele operaties en na 6maanden wachten voor gedichten te posten. Mocht ik uit het ziekenhuis, nog altijd komt er dagelijks een verpleegster om te controleren. Maar ik mag gelukkig weer gedichten posten, lachen en plezier maken... 6maanden zat ik dus vast ik het ziekenhuis Maar nu ben ik dus helemaal terug, en ik beloof dat ik al mijn gedichten zal proberen te posten! Ik hoop dat jullie blij zijn mij weer terug te zien, want ik allensinds jullie wel :p Bye xxx Yaren ;Dl |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
Heyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Welkom terug was al erg bezorgd om je,, ik vroeg me echt af waar je was gebleven! Ik heb je echt gemist! Wat verschrikkelijk allemaal!!!! weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Wat een ziekte toch allemaal met je doet!! Ik kan je alleen het beste wensen Yaren! Blijf vooral sterk in je schoenen staan!! Sterkte..!!!!! x MevrZakelijk.. (Ben trouwens Privé,, ik was zelf ook een tijdje afwezig).. |
| reactie 2
|
|
|
xSweety Berichten: 46 |
Welkom terug Yaden! Het is wel erg allemaal zeg.. Het lijkt me vreselijk! Ik hoop dat alles goed komt.. Heel veel sterkte! Liefs,x |
| reactie 3
|
|
|
MervZakelijk, Ik heb jullie ook echt super gemist, ik vind het leuk om te horen dat jullie bezorgd om me waren... Het ziet er niet verschrikkelijk uit, dat is het gewoon ook! Je kan er niets aan doen, en vroeg of laat weetje dat je gaat sterven... Bedankt ik probeer goed in me schoenen te staan en sterk te blijven, maar moeilijk is dat wel! Fijn je te leren kennen aka gegroet! Ik vind je een fijne toffe meid! En kga zeker rap je gedichten eens lezen... xYaren <3 xSweety, Ook jij bedankt! Dat doet deugd iemand die je sterkte wenst! Het is gewoon vreselijk! Ben blij dat je met me meeleeft! Liefs ;x |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Mijn god lieve schat:'( kben nu echt aan het huilen:'( Ik miste je echt heel erg en ik wist niet wat er was en nu kan ik niet meer stoppen met huilen:'( ik hou echt van je en nu..omg:'( Ik heb sowieso al mega veel respect voor je Wat je allemaal mee moet maken.. Omg, jij verdient dit helemaal niet:'( je bent echt n schat! ik leef ook echt met je mee zeker omdat ik het zelf ook kan krijgen Mijn god..lieve schat, ik wens je echt ongelofelijk veel sterkte toe!!! En je kunt altijd met me praten hea, wat er ook is! ik zal er altijd voor je zijn<3 loveyouu xx |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dit is erg, veel sterkte, ik leef met je mee |
| reactie 6
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Sterktee meiss ik ben er voor jee<3 |
| reactie 7
|
|
|
Suus, Ik heb je ook erg gemist ik heb zeker 10 gedichten voor jou of over jou geschreven... Jij bent echt waar een goeie vriendin, En ik weet het iedereen ook jij dus kan kanker krijgen, OhGodd,, Das echt super lief van je wat je allemaal schrijft, Je bent gewoon super lief, Nouja, Loveyouu ;x Liefs ;x Enalderest Ook masz bedankt heaa! <3 |
| reactie 8
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Aahw, weet je wel niet hoe super lief jij bent! En je bent echt een hele goede vriendin<3 daarom zou het wel leuk zijn als ons contact wat directer was.. maar ja, ik weet toch wel zeker dat je altijd mijn lieve vriendin zult blijven<3 je betekent veel voor me en dat blijft<3 en ik heb echt onbeschrijfelijk veel respect voor je, schat<3 I love you very much<3 xxx |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Fijn dat je er weer bent en idd respect,,liefs brigitte |
| Naar boven | |