Stel je voor: Ben er weer !
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
Olaaaaaaaaaaaaa !! ben dr weer !! Ja, jullie zullen jullie vast afvragen wie ik ben ? Ik ben Privé (als jullie me niet zijn vergeten Ik was tijdelijk afwezig en had mn account verwijderd. Ik was niet in de stemming om nog gedichten te schrijven, ik had het even volgehouden maar ik gaf het op; ik kan gewoon niet leven zonder 1001gedichten.nl Dus ben weer back !! xxMevrZakelijk, (zo heet ik vanaf nu |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
aha welkom terug!!! We vroegen ons al af waar je was gebleven.... Maar weer boven water, mooi ! Nu wel blijven he... Liefss |
| reactie 2
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Welkom terug!(: |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom terug |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
hey welkom terug....ene niet je profiel meer verwijderen om welke redenen dan ook...krijg je spijt van...ik kan het weten...heb der meerdere verwijderd.. maar nogmaals welcome back... |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Welkom terug...fijn dat je er weer bent...liefs brigitte |
| reactie 6
|
|
|
Dank jullie wel allemaal Nee hoor, dit keer zal ik blijven. en ik heb inderdaad veel spijt gehad want nu zijn mijn oude gedichten verdwaald Maarja, ik heb weer 2 nieuwe gedichtjes in mijn lijst *Ik laat jullie niet meer in de steek ! xMevrZakelijk |
| reactie 7
|
|
|
Ach, die oude kun je altijd nog terug opnieuw plaatsen toch? Of ben je die helemaal kwijt? :p |
| reactie 8
|
|
|
Jaawel, ik ben ze niet helemaal kwijt Ik kan mijn gedicht; (Gebroken hart') niet meer vinden |
| reactie 9
|
|
|
Da's jammer |
| reactie 10
|
|
|
Haha ga ik zeker doen. binnekort plaats ik nog wat gedichten, maar heb het deze week wat drukjes enzo dus veel gaat er niet van komen..Maarja, ik ga mn best doen Trouwens, ik heb mijn gedicht 'gebroken hart' gevonden !! Net 2 minuten geleden x |
| reactie 11
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Hee, welkom weer terug! Als jij die ene bent waar ik zo mee kon op schieten!! Hoop gaat alles goed? Liefs |
| reactie 12
|
|
|
Komt goed joh |
| Naar boven | |