1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: stukje uit mijn boek zonder naam

1
datum 06-03-12 11:20
startpost
Destanie14
hoi! hier nog een stukje, veel leesplezier en ik hoop dat jullie reactie's plaatsen!
xx destanie

toen ontwaakte ze, ze probeerde zich te bewegen.
dat lukte haar. ze hoorde gekraak naast haar, snel zat ze rechtop en keek om zich heen.
ze zag een vijver met daarop eenden,veel bomen en een hert met een jong . maar degene die ze zocht was er niet. 'Ellandor?'zei ze. geen reactie. 'zie je nou wel' zei ze , 'hij heeft me verlaten.' haar tranen welden op. ze zakte in elkaar en lag daar uren te huilen om alles om Ellandor om Luke en Larissa om haar moeder Vera. toen voelde ze een onzichtbaar paar armen om haar heen 'shhh stil maar niet huilen' zei een sussende stem vanuit het niets. toen ze de warme stem van Ellandor herkende voelde het alsof haar hart langzaam bij elkaar geraapt werd.'waarom was je er niet?''waarom heb je tegen mij gelogen dat het geen droom was?'
ze snikte 'ach ja dit is toch een illusie dit alles is nooit echt geweest ik ben geen elf ik ben maar een sterfelijk mens ' toen werd hij zichtbaar ,hij draaide haar gezicht naar het zijne 'ik zal altijd bij je blijven evelin , wat me ook tegenhoudt’ hij legde nadruk op het woord altijd . hij keek in haar gouden ogen terwijl hij het zei. zijn dringende koperen ogen logen niet. Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd en fluisterde ‘en natuurlijk ben je een elf een prachtige symmetrische elf die mijn gedachten zo laat zweven als ik bij je ben’.
datum 07-03-12 01:20
reactie 1
linnyyyy
dit leest niet handig..
misschien met een paar hoofdletters en punten.. dan leest het veel beter.. maar verder is het deel dat ik gelezen heb nog wel goed hoor!

groetjeess
Naar boven

1

Reageren op: stukje uit mijn boek zonder naam

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.