Gedichten check: Death
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Death Take me Free me from my skin And stop my bleeding Death Let me look into your bloody eyes And tell me You’ll take me faraway from here So Death Take me Or my gun will do it |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
helaas duck .Ik kan geen engels lezen vindt ik jammer groetjes doomster |
| reactie 2
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
sorry duck, maar, is meer voor nieuwe categorie horror gedichten het kan wel,alleen ietsje zachter moeten zijn ik vindt het te grof, sterkte,en sorry voor mijn grammatica |
| reactie 3
|
|
|
MojaHeijne Berichten: 57 |
wel een heel duister gedicht xx Moja |
| reactie 4
|
|
|
Mnonnske Berichten: 10 |
Kun je misschien ook keertje de nederlandse versie doen? ben namelijk te slecht in engels. onvoldoendes daar voor. engels op mn raport is 3.. |
| reactie 5
|
|
|
Silince Berichten: 6 |
Dood neem me mee verlos me van mijn huid laat het bloeden stoppen Dood laat mij in je bloedende ogen kijken en vertel me dat je me meeneemt, ver hier vandaan Zo Dood neem me mee anders zal mijn geweer het doen goed! ik denk dat dit gedicht ongeveer dit betekent in het nederlands, verander het maar als het fout is |
| reactie 6
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Het is inderdaad meer voor de categorie horror. Maar ik vind et wel een goed gedicht. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
tis grimmig maar mijn manier van denke is zo ... kan der ook niks aan doen xxx horror duck ps: de vertaling is goed -allleen doelde ik meer op revolver ipv geweer en het is dus dood ipv zo dood... X (death is coming closer every second) |
| Naar boven | |