1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: stukje uit mijn boek zonder naam

1
datum 02-03-12 20:54
startpost
Destanie14
dit is mijn verhaal over een meisje dat een elf word ik hoop dat jullie het mooi vinden en ik hoop op reactie's zodat ik weet wat te verbeteren enzovoorts.
eventuele vragen beantwoord ik maar ik kan alleen in het weekend op het internet in verband met privé redenen .

Eenmaal bij de blokhut bedacht ze zich iets belangrijks ‘mam?’ ‘ik moet terug , ik heb lenzen nodig’ zei Evelin ‘o , die lagen hier in huis toen ik hier kwam wonen , wacht hier dan haal ik ze.’ Vijf minuten later kwam ze terug met een doosje met gekleurde lenzen ‘alsjeblieft , doe ze maar gauw in want Larissa is net wakker geworden van mij op de trap’ terwijl ze het zei gaf ze evelin de lenzen. Evelin deed de lenzen met veel moeite in en vroeg toen ‘lijk ik op mijn ouwe ik ?’ ‘nou alleen je ogen lijken zo , laten we het er maar op houden dat je naar de kapper bent geweest.’ Net toen ze samen naar binnen wilden lopen kwam Larissa naar buiten gestormd vol van vreugde dat evelin er was. Toen zei Larissa ‘enne , naar de kapper geweest?’ en ‘Goh wat heb ik je gemist!’en ‘je hebt je haren geverfd zie ik nu’ en zo ratelde ze maar door terwijl ze naar binnen liepen. Eenmaal binnen plofte ze op de bank en praatte verder over hoe saai school nu wel niet was en hoe erg Luke haar wel niet miste. Maar verder dan dat luisterde evelin niet , ze keek haar ogen uit in de mooie ruime woonkamer met een witte bank en een mahoniehouten vloer en warme bordeaux rode muren. in de hoek knetterde een warm haardvuur en achterin de kamer stond de oude boekenkast die ze al 14 jaar kende. daarin stonden haar lievelingsboeken. ‘luister je nog wel?’ vroeg Larissa geïrriteerd
‘nee sorry’ antwoordde evelin eerlijk ‘ik ben 2 dagen wezen kamperen in het bos dus daarom was ik afwezig en ik was in gedachten om Luke’ ze loog maar een beetje vond ze want ze was net even over Luke aan het denken en ze had voor haar gevoel gekampeerd doordat ze 2 dagen een transformatie ondergaan was.
datum 02-03-12 21:45
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Mooi! Misschien moet je wat minder 'en' ertussendoor plakken, dat leest wat fijner? Ik zeg het maar even (:
datum 03-03-12 10:19
reactie 2
Destanie14
dankje voor de tip
Naar boven

1

Reageren op: stukje uit mijn boek zonder naam

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.