1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: stukje uit mijn boek

1
datum 02-03-12 12:23
startpost
xisax
Hoi allemaal ik ben bezig met een boek en heb hier een stukje er uit. reacties? De titel van het boek is: Waarom ik?
Het gedicht over het meisje in de spiegel van mij pagina staat er ook in/

Het boek gaat over een 16 jaar oud meisje dat iets heel ergs heeft gedaan wardoor ze in een instelling zit. Je kijkt terug op haar verhaal en tegelijkertijd maak je haar dagen in de instelling zelf mee. Het boek is grotendeel fictie!

Ik probeerde me los te trekken maar hun greep verstevigde zich om mijn armen en ze waren veel sterker dan ik ben natuurlijk.
Toen ze stopte met lopen zag ik achter me het pad niet meer vanwege de bomen maar ik hoorde wel voetstappen door krakende takjes en blaadjes.
De stappen kwamen steeds dichterbij en ik schreeuwde om hulp al wist ik niet wie het was.
De voetstappen naderde me van achter en ik bidden voor hulp maar dat was niet het geval..
Ik hoorde een gemeen, naar gegrinnik dat ik gelijk herkende waarna er een steek van angst door mijn hele lichaam voerde en me deed bevriezen.
Het was die vreselijke jongen.. wat te raden was natuurlijk.
Hij boog zich naast mijn oor en fluisterde, ‘Rara wie ben ik?’
Hij sloeg direct één keer vol op mijn rug die al zo’n pijn deed van het gevecht en de tranen sprongen gelijk in mijn ogen, maar ik hield me stil.
Toen kwam hij voor me staan.
Hij had een vieze gemene glimlach op zijn gezicht en begon grinnikend, ‘Moet je jezelf zien!’ ‘Totaal verstijfd van angst!’
Ja wat had hij dan verwacht… Dat ik zou juichen van geluk of zo?
Toen spuugde hij in mijn gezicht maar nog steeds zei ik niks en keek hem nu vernietigend aan.
Althans, ik hoopte dat het zo overkwam dan.
Hij begon weer te praten, ‘Zo daar ben je dan, je wilt zeker wel weten wat je hier doet hè?’
Ik zei nog steeds geen woord.
Hij ging verder. ‘Ja trut je hebt me verlinkt en dat gaat je bezuren.’
Ik zweeg nog steeds.
Eigenlijk had ik hem niet verlinkt… ik had niks gezegd… maar ik wist dat het niet uitmaakte want hij greep me toch wel of het nu waar was of niet.
De blik in zijn ogen werd ondoorgrondelijk kil.
‘Praat terug als ik tegen je praat Fenna.’ Zei hij ijzig kalm.
Het enige wat ik kon om het hem nu lastig te maken was zwijgen en ik wilde het hem onmogelijk lastig maken, dus ik bleef dan ook stil en staarde hem alleen maar aan.
‘Fenna, laatste kans’ zei hij nu iets minder kalm.
datum 02-03-12 12:49
reactie 1
IwillSurvive
Heel mooi geschreven, ben benieuwd naar het hele boek! Succes verder met schrijven, en laat waten als je boek in de winkel/bibliotheek ligt xD
datum 02-03-12 13:32
reactie 2
roselien
Mooi gescheven ben benieuwd naar de rest!
ik hou van dit soort verhalen!
datum 02-03-12 14:08
reactie 3
Alissaatje1997
wow t is mooi, heb nu iets van ik MOET de rest lezen
liefs Alis
datum 06-03-12 14:10
reactie 4
IwillSurvive
komt er nog een deel 2 op deze site/?
datum 07-03-12 01:31
reactie 5
linnyyyy
echt super goed verhaal!!
datum 08-03-12 13:10
reactie 6
xisax
haha alleen als het niet uitgegeven wordf. dan mag ieder op aanvraag mijn boek lezen.. lief van jullie allemaal! Xx
datum 09-03-12 16:46
reactie 7
draak
super goed geschreven. Ik wil heel je boek lezen
datum 10-03-12 21:42
reactie 8
linnyyyy
ga je het naar een uitgever sturen dan??
hoop dat het je lukt.. is echt vet goed dit!
datum 12-03-12 19:32
reactie 9
roselien
is echt goed boek!
als het uitgegeven word wil je het dan melden?
of anders per mail sturen?
datum 20-03-12 17:03
reactie 10
Marinda
Ah...! super goed! Ik hoop echt dat ik em verder mag lezen!
ik wou dat i vandaag al in de winkels lag.
stuur me anders ff een berichtje als die uitgekomen is!<3

xx marinda
datum 20-03-12 17:38
reactie 11
timmyboy014
ja, ik wil hem ook kei graag lezen. Super goed gedaan!
hoeveel gaat het kosten?
en weet je al wanneer je hem gaat uitgeven?

gr,
TimL
datum 22-03-12 08:35
reactie 12
xisax
over kosten weet ik nog niks maar ik wil hem niet zo duur. T is leuk wat bij te verdioenen maar ik vind het nog leuker als veel mensen t lezen. Ik ben nog bezig met schrijven en ondertusse is t nie zo lkr gelope hier dus heb nie al te veel tijd maar zo snel mogenlijk. ik houd jullie op de hoogte egt thnx allemaal!
Als ik hem niet uitgegeven krijg zet ik een oproep op 1001 met wie hem lezen wil mag m gratis dan stuur ik hem online op. Maar alleen als ik hem niet uitgegeven krijg. Xxxxx nogmaals luf jullie voor deze mooie reacties dat doet me spr goed!
Naar boven

1

Reageren op: stukje uit mijn boek

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.