Gedichten check: Gelijmd maar weer terug gebroken,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Hij maakte het uit hij dumpte mij voor haar ik ken haar dan wel niet toch haat ik haar en hem wat heeft zij dat ik niet heb? Daarop weet ik geen antwoord maar ik zal hem maar gewoon moeten proberen te vergeten maar makkelijk is dat niet want ik denk nog vaak aan hem Maar er gaan maanden voorbij denk niet meer aan hem of haar hun ben ik helemaal vergeten Het gaat steeds beter met mij maar ik leef wel nog steeds met een gebroken hart, dat hij brak Dan opeens kwam jij in mijn leven ik zag jou voor het eerst en jij mij ook in je ogen stond een onomschrijfbare blik waarvan ik vlinders krijg in mijn buik ‘Ben ik verliefd op jou?’ vroeg ik me af Het gevoel zal zowel over gaan dacht ik maar dat was niet zo, het gevoel bleef we zagen elkaar vaker en raakte aan de praat de vlinders waren nog steeds aanwezig in mijn buik Ik zag weer die blik in je ogen we zaten naast elkaar op een bankje je kwam dichtbij bij me zitten en fluisterde in mijn oor ‘ik hou van jou’ ik keek je aan en drukte een kusje op je mond Waarmee ik wou zeggen ‘ik hou ook van jou’ vanaf toen waren wij onafscheidelijk ik was zo gelukkig en verliefde weg was mijn gebroken hart Jij lijmde mijn hart weer aan elkaar door jou liefde voor mij maar, aan alle mooie dingen komt ooit een eind want op een dag zei jij opeens tegen mij ‘Sorry, maar ik ben niet meer verliefd op jou’ Toen je dat zei stonden er tranen in mijn ogen je zei nog eens ‘sorry’ tegen mij, draaide je om en wandelde weg van mij, ver van mij vandaan Mijn gebroken hart kwam weer terug jij was de gene die mijn hart weer aan elkaar lijmde met je liefde voor mij maar jij was ook de gene die het weer in twee brak door het uit te maken met mij zonder er een echte reden voor te hebben.... |
| Naar boven | |