Gedichten check: Hou vol!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jette1996 Berichten: 15 |
Ik weet dat je veel pijn hebt, dat je veel hebt geleden. Ik weet dat het de afgelopen tijd niet zo, makkelijk voor je is geweest. Ik weet dat jij kapot gaat van binnen. ik weet dat jij sterk bent, Ik weet dat jij iedereen aan kan, en angst en woede zal overwinnen. Je komt er wel, je kan het! Ik geloof in je meis, iedereen maakt fouten. Iedereen doet stomme dingen, iedereen verdient een 2e kans. Jij dus ook! Je bent alles waard, en laat mensen maar praten. Jij weet zelf beter, kijk niet naar het verleden. Kijk vooruit! xxJette |
| reactie 1
|
|
|
depressieveling Berichten: 13 |
heej jette, wat een mooi gedcht ik kan niet anders zeggen dan Super!!! groetjes Depressieveling |
| reactie 2
|
|
|
Hooii depressieveling, dankjewel ik voelde me heel erg sip beetje down. Weet niet meer hoezo en toen schreef ik het zo. xxJette |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
hee Jette, echtt super gedicht! Echt mooi! Ga zo door! kuzz Renée. |
| reactie 4
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Heey Jette Alles goed?? Was vandaag nog op school, heb je niet gezien Kwam mijn gymspullen ff halen, heb ik nodig voor mijn andere school namelijk. En over je gedicht!!! SUPERDUPERGEWELDIG ECHTWAAR!! XxX Marcella |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
wauwww Mooi gedicht Doeegg |
| reactie 6
|
|
|
Dankjewel iedereen. En nee had je niet gezien. op welke school zit je nu? xx. |
| reactie 7
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Op de rebound, mag over vier weken weer trug Maar nu segge ze dat ik in de verkeerde klas zit ofseu?? Heel vaag, maarja Ze hadden tegen mijn moeder gesegd dat ik beter in een onderzoeksklas geplaatst had kunnen worden, dat ze allemaal testen met me konden doen?? Naajaa, Hoor het wel weer. XxX Marcella |
| Naar boven | |