Gedichten check: Stil, te
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Solitaire Berichten: 4 |
Stil te Het is stil zonder jou Stil als een onaangenaam gevoel Onaangenaam, omdat jij er niet meer bent Gevoel, omdat zovelen van je hielden Hielden, houden van, van jou, voor altijd Stil het is stil als we buiten komen Het verkeer raast voorbij maar het is stil Alleen het kloppen van ons hart horen wij Stil was jij toen we je voor het laatst zagen Stil, te stil was jij, ben jij, zijn wij Stil zullen we nooit zijn als we ons jou herinneren Stil, kil, stilte in verdriet Jou vergeten doen we niet |
| reactie 1
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Prachtig gedicht... Ik zou bijna zeggen dat ik er stil van word, maar dat zou over kunnen komen als een slechte woordgrap -_-". Ik vind dit een erg emotioneel en poëtisch gedicht. Vooral de stukken "Stil, te stil was jij, ben jij, zijn wij" en "Stil, kil, stilte in verdriet Jou vergeten doen we niet" vind ik erg mooi.. Ik geef graag suggesties en opmerkingen ter verbetering, maar ik heb hier niet zo veel over te zeggen eigenlijk. De enige andere opmerking die ik heb, is dat je het heel misschien met wat interpunctie nóg meer gevoel kan geven, gewoon door een beetje met de interpunctie te spelen op sommige stukjes... Ik weet het niet zeker hoor, het is maar een suggestie ;P. En sowieso is het jouw gedicht Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt. Grtz |
| reactie 2
|
|
|
Solitaire Berichten: 4 |
Bedankt, ja de interpunctie had ik wel, maar is niet meegekopieerd zie ik nu. Bedankt voor je reactie!!! |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Wauw, mooi gedicht!! Liefss |
| Naar boven | |