1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: "Duistere Gedachten"

1
datum 23-02-12 23:45
startpost
Cooper666
dit gedicht werd geweigerd omdat het geen gedicht zou zijn, maakt me niet uit kan mijn dit was wel het allermoeilijktse dat ik ooit op papier zetten ik heb ook eerst bijna 3 jaar me in me hoofd en op kladjes mee gespeelt.Want deze gevoelens die ik op schreef was hoe ik moet toen voelde op mijn allerslecht.
en na bijna 4 jaar hard werken aan een goed leven voor mij en me meisje kon ik eindelijk dit duister van me afschrijven en vind het jammer als het niet gelezen zou worden. ik zeg wel het gaat nu echt goed met me >>>>>

ik zit hier alleen met duisteren gedachten die me realiteit lijken te verkrachten, zelfs drugs kan mijn pijn niet verzachten,Duistere gedachten gaan pijnlijk door merg en been.

ik ben een duivel in gedachten en daad , luister ik weet waar ik over praat. Maanden sliep ik op straat , langzaam veranderde diepe pijn in blinde haat ik werd me eigen ergste kwaad.
Gevoed door de straat werd de drugs me grootste maat en de realiteit raakte ik kwijt
ik rekende mezelf rijk maar in het echt was ik maar een wandelend lijk
de wereld net buiten bereik begon ik mijn strijd en die deed me beven ik wou niet neer leven wie hield mij nou nog tegen.....weet je wat , zoek het uit. Ik stap er uit kankerleven.
datum 24-02-12 12:24
reactie 1
Jaikdicht
ik vind het een heel mooi en sterk gedicht, en ik vind het goed dat je hem -ondanks het niet is goedgekeurd- hebt gepost hier. Het gedicht raakt me. Ik ben blij te horen dat het nu wel beter met je gaat.. Ik heb misschien een tip.. Misschien als je dit gedicht in een andere vorm neerzet., bijvoorbeeld met meer enters, zo:

ik zit hier alleen met duisteren gedachten die me realiteit lijken te verkrachten, zelfs drugs kan mijn pijn niet verzachten,
Duistere gedachten gaan pijnlijk door merg en been.

ik ben een duivel in gedachten en daad ,
luister ik weet waar ik over praat.
Maanden sliep ik op straat ,
langzaam veranderde diepe pijn in blinde haat,
ik werd me eigen ergste kwaad.

Gevoed door de straat werd de drugs me grootste maat
en de realiteit raakte ik kwijt
ik rekende mezelf rijk maar in het echt was ik maar een wandelend lijk
de wereld net buiten bereik begon ik mijn strijd
en die deed me beven,
ik wou niet meer leven wie hield mij nou nog tegen.....
weet je wat , zoek het uit. Ik stap er uit kankerleven.

Misschien als je het in deze vorm neerzet ze het wel goed keuren, of een andere vorm die jij liever hebt.. Dat had ik namelijk ook een keer.. Sorry ik bedoel het niet afkeurend, maar misschien kan die zo wel geaccepteerd worden!

Ik vind het echt een heel mooi gedicht, en wat jij hebt mee gemaakt, hoort niemand mee te maken.. Hou je sterk..

Liefs, Lauren
Naar boven

1

Reageren op: "Duistere Gedachten"

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.