Huiskamer: Help alsjeblieft!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
xSweety Berichten: 46 |
Ik ben even in paniek.. een vriend van me heeft iets, ik weet niet wat, maar ik maak me heel veel zorgen. Het enige dat ik weet is dat het een stoornis is & dat je er niet dood aan gaat. Hij moest met de mentor praten, dus ik denk dat het wel erg is. Hij zegt: 'Het komt wel goed.' maar ik maak me echt zorgen. Hij praat ook met een kinderpsygoloog en die zegt dat er hoop is.. ik had net bijna tranen in m'n ogen.. heeft iemand enig idee wat er kan zijn?? Hij wilt het niet vertellen.. Ik zou je reactie echt heel erg waarderen! ps; het is geen eetstoornis |
| reactie 1
|
|
|
IwillSurvive Berichten: 36 |
Misschien issie depressief? Moeilijk om als buitenstaander te zeggen, want kan opzich van alles zijn.. Wel fijn dat ie met mensen erover praat en hulp heeft gezocht. Probeer hem niet opeens 'anders' te behandelen, maar blyf er voor hem zijn vooral nu hy het moeilijk heeft. Hij zal blij zijn met zo'n goede vriendin als jy! Als hy er aan toe is zal hy het wel tegen je zeggen.. Sterkte! Liefs Aatje |
| reactie 2
|
|
|
heel erg bedank voor je reactie! ja dat zou kunnen.. bedankt voor de tip, ben er erg blij mee! liefss. |
| reactie 3
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
ik weet niet wat het zou kunnen zijn maar ik zou er geen heel onderzoek van maken, dan voelt hij zich niet op zijn gemak, dan voelt hij zich miss. nog slechter! veel sterkte, je komt er wel overheen! xx Sascha |
| reactie 4
|
|
|
@sascha dankje. ik ben gestopt met zoeken, ik hoop alleen wel dat hij het op een dag verteld! xxx |
| reactie 5
|
|
|
Stijn1996 Berichten: 1 |
Probeer je in te denken in hem. En kijk of het verstandig is om een gesprek met hem aan te gaan erover. Of hij er dan open over zou zijn tegen jou. En als je denkt dat dat niet zo is verteld hij je het vanzelf wel als hij er klaar voor is X |
| reactie 6
|
|
|
@Stijn1996 bedankt voor je reactie! ik ben al eens een gesprek begonnen, maar hij wilde bijna niks kwijt. ik hoop dus dat hij het me wel een keer verteld. x |
| Naar boven | |