Gedichten check: Vaarwel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Weer zo’n dag vol pesten achter de rug De tijd vol vriendschap komt nooit terug Er is niemand die echt om me geeft Ik snap niet waar mijn leven nut voor heeft Er gaat geen dag voorbij dat ik niet wordt gepest En nooit hoor ik bij de rest Echt nooit word ik gewaardeerd Werkelijk alles in mijn leven gaat verkeerd Ik kan echt niemand volledig vertrouwen Er is niemand op wie ik kan bouwen Mensen breken de vriendschap met mij zonder reden Die mooie tijd lijkt nog zo kort geleden Het is beter als ik mijn leven opgeef Er is toch niets of niemand waar ik nog voor leef Zelfmoord is de beste optie voor mij Als dit zo doorgaat, gaat die gedachte niet voorbij Zo slecht heb ik me nog nooit gevoeld Als ik er niet meer ben, is het zo dat de hele klas joelt Blij dat ik het echt heb gedaan Bij niemand zie je dan een traan Het zou beter zijn voor iedereen als ik er niet meer zou zijn Als ik er niet meer ben, heeft niemand pijn Er is niemand die me zou missen Ik kan me beter van deze wereld wissen Niemand laat me in mijn waarde Dus zal ik moeten verdwijnen van deze aarde Over mijn wang glijdt een traan Vaarwel iedereen! Ik moet nu voor altijd gaan |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Lieve suus, Er zijn WEL mensen waar je op kunt bouwen echt waar. Ik weet echt precies hoe je je voelt, ik heb dit namelijk ook meegemaakt. ik ben toch in mezelf blijven geloven en ik wist diep in mijn hart dat ook ik geluk verdien, en jij net zo goed!. Uiteindelijk is dat ook zo geworden en nu heb ik een leven waar ik echt trots op ben. Ik heb deze gedachtes sinds groep 7 gehad, tot de 4e dus dat is 5 jaar lang. Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb, als je nog vragen hebt hoor ik het graag en wil ik je graag van dienst zijn gr, TimL |
| reactie 2
|
|
|
Ik word wel geholpen op school nu..door een leraar met wie ik een hele goede band heb..en hij ging naar een oplossing zoeken maar echt bedankt! xx |
| reactie 3
|
|
|
graag gedaan hoor Ik vond dat de waarheid maar es gezegd moest worden:-# |
| reactie 4
|
|
|
dus vandaar die gedachtes.. |
| reactie 5
|
|
|
ik begrijp je volkomen, ik heb dat ook heel lang gehad. Pas sinds ik Roselien heb niet meer. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het leven staat vol met verrassingen, momenteel is het misschien wat negatief, maat wie weet; misschien zelfs binnen 24 uur krijg jij ook geluk |
| reactie 7
|
|
|
of binnen nu en 4 dagen |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Bijvoorbeeld |