Gedichten check: titelloos
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wachtend op de prins die nooit zal komen, staat het meisje langs de straat te dromen. Over een jongen die haar meeneemt op zijn witte paard. Met zijn witte vacht, witte manen en zijn wite staart. Zelf weet ze ook wel dat dit nooit zal gebeuren, daarom is ze nu al de hele avond aan het treuren. Regendruppels lopen langs haar wang. Of zijn het tranen? Het duurt haar allemaal veel te lang. Geen oog voor de auto\'s die toeterend voorbij racen. Of voor de lachende mensen die op de fiets voorbij sjeesen. Helemaal alleen staat ze te wachten op de prins die nooit zal komen, en helemaal alleen staat ze langs de weg over hem te dromen. Zonder enige mensen of prinsen aan haar zij, daarom zal ze het maar moeten doen met mij... Weten jullie hier misschien een passende titel voor?? |
| reactie 1
|
|
|
MojaHeijne Berichten: 57 |
wow eerst inspiratieloos nu titelloos zelf ben ik iemand die nooit titels kan verzinnen... maar misschien: witte prins? Mijn Prins? sorry zoveel weet ik niet xx Moja |
| reactie 2
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
titelloos prinses |
| reactie 3
|
|
|
Haha ja ik weet het Moja, ik ben lastig xD |
| reactie 4
|
|
|
lastige kinderen hebben de meeste talenten Moja |
| reactie 5
|
|
|
haha, tja ik ben de laatste tijd niet meer zoveel bezig met dichten eigenlijk, ik heb het super druk met school en andere dingen.. wel jammer eigenlijk. tijdens de les op school krijg ik dan opeens inspiratie en ben ik een heel gedicht het schrijven in de herfstvakantie zal ik wel weer wat meer gaan dichten denk ik. X Renée. |
| reactie 6
|
|
|
aah, school is ook heel belangerijk hoor. ik weet niet wat voor niveua je doet...(ja sorry mijn dislectie weet niet hoe je dat spelt xx Moja |
| reactie 7
|
|
|
jaa iik doe atheneum, echtt zoooo veel huiswerk! jaa idd |
| reactie 8
|
|
|
WOW atheneum |
| reactie 9
|
|
|
Mnonnske Berichten: 10 |
witte paard. mn prinsje. xx |
| reactie 10
|
|
|
Silince Berichten: 6 |
prins, verwachte prins, witte prins, gemiste prins ...? gemiste kans? wachtend op niets? hoopvol? |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
eey |
| reactie 12
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
echt heel mooi gedicht !! sorry ik weet geen passende titel ik kan geen leuke titels bedenken helaas xxx. |
| reactie 13
|
|
|
Heey mensee bedankt hea maar ik heb al n titel Suc6 met dichtee!! xxx Renéejj |
| Naar boven | |