Gedichten check: 1 iemand
|
startpost
|
|
|---|---|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
niemand weet hoe ik me voel, niemand kent mijn doel. iedereen kent me als die gek, iedereen kent me als die gast met zijn grote bek. niemand kent mijn dromen, niemand laat ze ooit uitkomen. iedereen laat mij vallen, iedereen wilt mijn leven vergallen maar 1 iemand geeft om me hoe ik ben, ik spreek je soms nog op msn. maar 1 iemand vergeeft voor wat ik heb gedaan, en begrijpt wat ik heb moeten doorstaan. maar 1 iemand wil ik in mijn armen houden, en alleen haar wil ik voor altijd vertrouwen. |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik begreep je gevoel Ik was er voor je Ik kende je niet als een gek Als die gast met zijn grote bek Ik vond je een kei lieve jongen Ik moest er niet aan denken om jou te laten vallen Toch heb jij dat bij mij gedaan Je deed me pijn En ik heb nog steeds geen idee waarom Oké..je wilt me vergeten Je zegt dat het tijd kost Wat kost er in vredesnaam tijd? Er is niks gebeurd? Ik hield van je Ik dacht echt dat onze band voor altijd was.. Opnieuw heb ik me dus vergist in vriendschap Alles wat je zei.. Meende je dat eigenlijk wel Ach, wat maakt het ook uit Blijkbaar is alles voorbij Ondanks wat er is gebeurd.. Ik zal je nooit vergeten |
| Naar boven | |