Gedichten check: Jatterr aanwezig!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
roselien Berichten: 216 |
gedicht van anonyous is gejat! van snoozz: bedankt dat ik me eigen mag zijn of zo ietss..! |
| reactie 1
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
srry hoor, maar wat kan ik hier op reageren??? wel jammer dat mensen zelf niet willen dichten en dus gaan pronken met die van een ander! |
| reactie 2
|
|
|
ik dach zo maar van ik waarschuw hun er maar voor! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, goed dat je ervoor waarschuw |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
dank je roselien...hoop dat die gene er gelukkig mee wordt om te pronken met mijn gedicht....liefs anonymous |
| reactie 5
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
heb je dit ook al aan de webmaster(s) doorgegeven? Dit moet je zeker doen echt waar |
| reactie 6
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
doorgeven aan de webmasters, en aangeven.. heb ik ook een keer gedaan bij iemand die zei dat mijn gedicht van internet was, en toen werd gelukkig die gebruiker verwijderd. |
| reactie 7
|
|
|
zal ik doen! want dat is echt niet leuk! voor anoyous en voor de persoon zelf! |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
@redactie. Al vaker heb ik gedichten gezien, die zonder bronvermelding geplaatst worden en na een beetje googlen al blijken te bestaan, echter geschreven door een ander. Soms staat er wel iets bij in de zin van 'ik vind dit een prachtig gedicht', waaruit je kan opmaken dat het niet zelf gemaakt is. Misschien is het een idee om nog eens aan te geven wat precies de regels voor deze site zijn. Zelf jat ik niets, maar de voorgaande berichtjes stimuleren ook niet echt om nog iets te plaatsen. Gr Henk Benard |
| reactie 9
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Graag contact met ons opnemen via het contactformulier, dan zullen we de gedichten verwijderen. |
| reactie 10
|
|
|
@admin hebt ik al gedaan.. |
| Naar boven | |