1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Idee voor verhaal?

1
datum 19-02-12 14:36
startpost
TheyCallMeMelissa
Hallo !

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik zit bij de schoolkrant en ik zou een verhaaltje moeten schrijven. Het thema is 'Open' dus alles gaat daar over.
Ik heb eigenlijk niet zo veel inspiratie nu, dus heeft iemand een idee waarover je een kort verhaaltje kan schrijven met als thema 'Open'? Je mag het thema heel ruim interpreteren!
Alvast bedankt!

Liefs, Melissa
datum 19-02-12 14:39
reactie 1
Suusie
wat bedoelen ze precies met 'open'?
datum 19-02-12 14:44
reactie 2
TheyCallMeMelissa
Dat is het net, dat mogen we zelf kiezen
maar dat maakt het wel moeilijk xx
datum 19-02-12 14:56
reactie 3
Suusie
oh haha
miss kun je het over een meisje of jongen doen die eerst niet over zijn/ haar gevoelens praat, maar lader heel open is over zijn/haar gevoelens door iets(kun je miss zelf verzinnen)
is dat een idee?
datum 19-02-12 14:58
reactie 4
TheyCallMeMelissa
dat is mss wel leuk! dankjewel! xx
datum 19-02-12 15:06
reactie 5
Suusie
no thanks
en als er nog iets met je verhaal is, ik kan helpen
ik hou van schrijven!
datum 19-02-12 17:35
reactie 6
Puberbeer
mischrien kan je praten over een open dag op een hooge school waar iemand met zijn ouders heen gaat en dat de oudrers hem voor gek zetten zodat hij niet meer naar die school durft?
datum 14-06-12 17:55
reactie 7
emarjo
Iemand die eenzaam is op schooool? maar een ideetje hooar.
datum 14-06-12 19:32
reactie 8
Samm1997
bv iemand die homo of lesbi is en er eiondelijk voor uit durft te komen
datum 15-06-12 17:40
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Hai Melissa, ik lees je vraag net en denk meteen aan mijn werk. Ik werk namelijk met mensen met een verstandelijke beperking. Nu ben ik weleens met iemand met een verstandelijke beperking naar een gewone school geweest gewoon om te kijken of het mogelijk was dat deze persoon op zijn nivo toch een plekje kon krijgen op een gewone school. Misschien een idee om te schrijven over jouw school en of deze open staat voor deze mensen? Misschien komen er al wel mensen met een verstandelijke beperking op jouw school?
Mocht je het een leuk idee vinden dan wil ik je gerust helpen hoor. Laat het dan maar weten.

groetjes van Pien
Naar boven

1

Reageren op: Idee voor verhaal?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.