Gedichten check: sterren in je ogen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Puberbeer Berichten: 22 |
Sterren in je ogen Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. De druppel bloed van je lippen, zo rood Het contrast met je huid, porselein Elk zwarte ziel in de dood Je liefde, o zo rein. Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. Gezicht omlijst door de nacht Blauw, safier in je ogen Je lippen, o wat een macht De aarde heeft zich bewogen. Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. Klein, je prachtige neus Boven het rood van je mond Tussen je blauve ogen, heus De maan lacht zich rond. Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. Heer van het heelal, niet minder In je schoonheid gezegend door god Kijk anderen nou ginder Prachtig, dat is je lot. Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. Mijn engel, nog een geluk Je vleugels gespreid, zo wit Het dons in mijn hand tot een pluk Liefde tijdens deze snelle rit. Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. Ontwakend uit mijn droom Pluk dons nog in mijn hand Rek me uit, wat loom Wie ben jij, mijn prins charmant. Sterren in je ogen, zo mooi De nacht in je golvende haar Door je glimlach, sneeuw in de dooi Was jij, mijn droomprins maar waar. |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Wow zoo mooi! |
| reactie 2
|
|
|
Puberbeer Berichten: 22 |
dank je wel ik had een vreemde droom daar kan dus ook inspiratie vandaan komen |
| Naar boven | |