Gedichten check: Nieuw hier!!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Snoozz Berichten: 6 |
Hii, Ik ben Lotte aka Snoozz, Ik ben nu bijna 14 jaartjes en een half op de wereld gezet/geboren, Ik hou van gedichten schrijven en van iedereen die mij neemt zoals ik ben, Ik heb een pracht van een leven, Een gezonde Lotte, Een Knap liefje, Een Pracht van 2 ouders, Een Schattige kleine zus, Een Fantastisch huis... Maar toch dit ben ik niet, Ik ben meer voor gedichten!!! Ik heb al een allereerste gedicht!!! En ik hoop dat ik mij hier rap thuis voel Greetzz Snoozz xxx Bloedrode tranen Middenin de nacht Als iedereen ligt slapen Lig ik nog wakker En ik wacht Wanneer die tranen nou verdwijnen Wanneer houdt het op Wanneer kan ik weer blij verschijnen Wanneer? Het zijn geen gewone tranen Geen tranen die doorzichtig zijn Geen tranen die je bijna niet kunt zien Maar tranen van intense pijn Tranen, rood, de kleur van bloed Van iemand die niet meer weet hoe ’t moet Tranen, bloedend langs mijn wang Maken mij alleen maar bang Het lijkt geen bloed, het is het ook Bloed loopt uit mijn ogen En hoe ik ook mijn best ook doe Ik kan ze maar niet drogen Dus laat ik ze maar gaan Ze druppelen mijn ziel binnen Verdriet begint terrein te winnen Traan voor traan Bloed, alleen maar bloedige tranen Daarom vlucht ik naar mijn kamer Niemand hoeft dat ooit te zien Misschien ooit, wie weet misschien Bloed loopt langs mijn wangen Ik kan het niet inhouden Drogen gaat ook niet Ik zou niet weten hoe Bloed, in mij, buiten mij Ik schrik ervan, ‘k ben gelijk niet meer blij Bloed, donkerrood, de kleur van pijn IK WIL NU DICHTBIJ JE ZIJN! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het is erg mooi |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Heyy Allereerst; welkom op de site Je gaat je hier zeker weten snel thuis voelen! Erg leuk dat jij je ook hebt aan gemeld ! En Wauw, Super mooi gedichtje! ik zet je gelijk bij mn favo's want je kan echt goed schrijven!! x Privé |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Hee,, welkom! je zult je snel thuis gaan voelen hier! ik zal je gedichten gauw lezen! |
| reactie 4
|
|
|
Eerst en vooral Tnxx <3, Danku voor je lieve reactie -Prive dat voelt goed!!! Ik zet je ook bij mijn Favo. dichters Greetzz Snoozz |
| reactie 5
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Heeej welkom op de site!! Haha ja, wat Roselien zei.. Ga meteen je gedichten lezen! xxYasmine |
| reactie 6
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
heey! welkom op deze site! mooi gedicht |
| reactie 7
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hey welkom op de site Ik zal wachten op je gedichten X |
| reactie 8
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Halloo, welkom idd denk wel dat je snel gaat wennen hier haha. En .. woow wat een gedichtje.. is dat je eerste ? :O Ik zit echt met open mond, echt super goed !! Liefs |
| reactie 9
|
|
|
Danku, ik voel me hier al derict thuis<3 Bedankt voor al jullie lieve reactie, doet me goed zo heb ik super veel zin om nog meer gedichten te schrijven Dit is idd myn allereerste gedicht, Heb ik super lang aan gewerkt, Elke keer als er een stukj in mij opkomt dan schrijf ik het op Jullie zijn Super <3 Greetzz Snoozz |
| reactie 10
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
welkom! en wow wat een prachtig gedicht, de tranen staan in mn ogen, echt heel mooi! |
| Naar boven | |