Vragen over de site: Profielen probleem
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3.539 |
Soms kan ik andermans profielen bekijken, maar soms ook niet - inclusief de mijne - en dan komt er een wit vel op het scherm met de woorden: 'This IP is being shared among many domains. To view the domain you are looking for, simply enter the domain name in the location bar of your web browser.' Hebben jullie dit ook? |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dit was vanmiddag zo, maar zou nu toch verholpen moeten zijn. Mocht je zo'n scherm zien, druk dan eens op F5, wellicht helpt dat. |
| reactie 2
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
JA, DAT HAD IK GISTEREN OOK! |
| reactie 3
|
|
|
bellafiesta Berichten: 1 |
hallo allemaal ik heb een probleem,ik heb een nieuwe account aangemaakt,en daar heb ik me gedicht van me oude account in geplaatst omdat ik niet meer op me oude account kan komen,zie alleen mn nickname dan staan email waar die is mee aangemaakt heb ik niet meer,en weet ik ook niet meer net zoals mijn ww. word mijn eigen gedicht dan nog wel goed gekeurd? alvast bedankt voor reactie |
| reactie 4
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Bellafiesta, graag je gegevens even mailen via het contactformulier onderaan de website |
| reactie 5
|
|
|
djdick Berichten: 8 |
Hallo ik kan al dagen mijn profielen niet zien is daar een oplossing voor Groet djdick |
| Naar boven | |