Gedichten check: Help!!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik heb geen ideeen meer! Help!!! Greetzz reneee |
| reactie 1
|
|
|
MojaHeijne Berichten: 57 |
owjee toch, ideeloos. uhmm, ideeen komen vanzelf denk ik soms heb je er te veel en soms te weinig. maar je kan natuurlijk ook over ongewonen dingen schrijven. iedereen moest lachen toen ik een gedicht schreef over een ijsje.. misschien een tip, leef je uit. doe eens gek ( idee: muziek?geld?familie?kleren?natuur?) xx Moja |
| reactie 2
|
|
|
Haha,, thnx Welk gdichtt over n ijsje?? xD xx Renée |
| reactie 3
|
|
|
staat niet op de site... maar ik zet hem hier wel even onder het verkoeld, zachtjes je lippen je tong, je keel langzaam smelt het in je mond en gaat het naar binnen het verzacht de warme dagen met koelte een ijsje |
| reactie 4
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
soms heb ik ook geen idee en dan kom het zomaar achter elkaar |
| reactie 5
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
trouwens nog ff een serieuse vraag er komen nu elke dag een stuk of 5 nieuwe gedichten op de gedichtencheck, onder andere gedichten waar mensen geen vragen bij hebben of die al egwoon op de site geplaatst zijn. daardoor word er op veel gedichten niet meer gereageerd en dat is erg jammer. willen jullie daarom alleen de gedichten plaatsen waar je een vraag bij hebt of gewoon op bij elk gedicht standaard een reactie plaatsen. Thanks xxx Joop |
| reactie 6
|
|
|
haha mojaa,, dat is echt n super leuk gedicht groetjes renee. p.s. ik heb alweer wat inspiratie, heb alleen het idee dat ik eerst beter kon dichten... Maarja, moett maar weer gaan oefenen |
| reactie 7
|
|
|
komt gewoon soms die inspiratie en dat gaat ie weer... ik heb ook soms dat het op het ene moment beter gaat dan de ander Joop hoebedoel je bij elk gedicht een reacite plaatsen?? xx moja |
| reactie 8
|
|
|
nou ik merk dat de meeste gedichten best veel gelezen worden, maar als mensen ze lezen dat ze er dan niet even een berichtje bij plaatsen. En als iedereen bij elk gedicht wat nu binnenkomt hier op de gedichtencheck gewoon standaard een berichtje neerzet is dat veel fijner, want dat is ook het doel van de gedichtencheck toch? xx Joop |
| reactie 9
|
|
|
groot gelijk xx Moja |
| reactie 10
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Ja dat vind ik zelf ook erg jammer:o Als je kijkt kun je net zo goed ook reageren |
| reactie 11
|
|
|
SO LETS GO |
| Naar boven | |