1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Niet gevonden

1
datum 12-02-12 20:01
startpost
Dania
Hallo

Mijn gedicht - Klein meisje/zieke man- is goed gekeurd. Maar als ik hem wil bekijken dan staat er dat hij niet te vinden is. Kunnen jullie dit oplossen?

Alvast bedankt.
Groetjes Dania
datum 13-02-12 14:05
reactie 1
besto
Dit komt door de / in de titel, daar kan het systeem niet mee overweg. Wanneer je de titel aanpast zal dat opgelost zijn.
datum 13-02-12 14:33
reactie 2
Dania
Bedankt! Ga het gelijk veranderen.
datum 14-02-12 16:37
reactie 3
kevinspaan
ik heb gisteravond 3 nieuwe gedichten toegevoegd maar nu ik kijk of ze gekeurd zijn staat er nog niks over. en kijk ik bij de gedichten dan zijn ze gewoon verdwenen. ik heb ze niet opgeslagen ergens anders dus ik ben die dan kwijt.
datum 14-02-12 18:18
reactie 4
besto
Kevin, hoelaat was dat ongeveer? We zijn er ongeveer 5 minuten tussenuit geweest omdat onze andere webserver de drukte niet aankon, wellicht zijn ze toen net na het maken van de backup geplaatst?
datum 14-02-12 19:03
reactie 5
kevinspaan
het was denk zo rond half 12.
datum 15-02-12 14:34
reactie 6
timmyboy014
Beste Besto,
Als ik op de naam van een dichter klik dan krijg ik de foutmelding dat de link gedeeld en dat de server hem niet kan vinden. Als het handig is kan ik de zin wel even letterlijk overnemen, maar dat hoor ik dan wel.
Ik hoop dat u voor dit probleem een oplossing hebt.
M.V.G.,
Tim
datum 15-02-12 14:48
reactie 7
besto
Is ook opgelost, kwam door het toevoegen van een nieuwe domeinnaam voor een mobiele versie, die sloopte per ongeluk dat gedeelte.

@Kevinspaan
Ik ben bang dat die gedichten dan helaas verloren zijn gegaan, dat was rond het moment dat we aan het verhuizen waren. Sorry!
Naar boven

1

Reageren op: Niet gevonden

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.