Vragen over de site: Niet gevonden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Dania Berichten: 12 |
Hallo Mijn gedicht - Klein meisje/zieke man- is goed gekeurd. Maar als ik hem wil bekijken dan staat er dat hij niet te vinden is. Kunnen jullie dit oplossen? Alvast bedankt. Groetjes Dania |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dit komt door de / in de titel, daar kan het systeem niet mee overweg. Wanneer je de titel aanpast zal dat opgelost zijn. |
| reactie 2
|
|
|
Dania Berichten: 12 |
Bedankt! Ga het gelijk veranderen. |
| reactie 3
|
|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
ik heb gisteravond 3 nieuwe gedichten toegevoegd maar nu ik kijk of ze gekeurd zijn staat er nog niks over. en kijk ik bij de gedichten dan zijn ze gewoon verdwenen. ik heb ze niet opgeslagen ergens anders dus ik ben die dan kwijt. |
| reactie 4
|
|
|
Kevin, hoelaat was dat ongeveer? We zijn er ongeveer 5 minuten tussenuit geweest omdat onze andere webserver de drukte niet aankon, wellicht zijn ze toen net na het maken van de backup geplaatst? |
| reactie 5
|
|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
het was denk zo rond half 12. |
| reactie 6
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Beste Besto, Als ik op de naam van een dichter klik dan krijg ik de foutmelding dat de link gedeeld en dat de server hem niet kan vinden. Als het handig is kan ik de zin wel even letterlijk overnemen, maar dat hoor ik dan wel. Ik hoop dat u voor dit probleem een oplossing hebt. M.V.G., Tim |
| reactie 7
|
|
|
Is ook opgelost, kwam door het toevoegen van een nieuwe domeinnaam voor een mobiele versie, die sloopte per ongeluk dat gedeelte. @Kevinspaan Ik ben bang dat die gedichten dan helaas verloren zijn gegaan, dat was rond het moment dat we aan het verhuizen waren. Sorry! |
| Naar boven | |