Gedichten check: Van de hel naar een helder licht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
dit is vast de hel waarin ik nu ben beland voel alleen nog maar pijn dus ik hoop dat ik snel verbrand want de pijn wordt ondragelijk teveel leugens gehoord sommige te erg voor woorden mijn hart is vermoord mijn goedheid misbruikt en mijn vertrouwen kwijt geraakt hoe heb ik zo dom kunnen zijn om voor de tweede keer zo’n fout te hebben gemaakt ik sluit nu mijn ogen en nog een laatste traan nog een keer jou beeld voor me om het voorgoed te laten gaan de pijn wordt al minder en het verdriet dat wordt verzacht ik kijk nu recht in een mooi helder licht daar waar mijn moeder al 13 jaar op me wacht |
| reactie 1
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Omg, krijg kippenvel!! Wow, echt triest.. En weet het komt allemaal goed ;d. Maar wel mooi beschreven.. xxYasmine |
| reactie 2
|
|
|
erg bedankt voor je reactie Yasmine.. zeker...onkruid vergaat niet... liefs anony.... |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
hoi hoi, anony wat is er gebeurd,ik zag ook dat je veel gedichten hebt verwijderd, als er iets is,ben er voor jou,sterkte jongen!. xxx claudia |
| reactie 4
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
wow heel mooi geschreven. ik herken het gevoel ook wel.. |
| reactie 5
|
|
|
Creativity Berichten: 9 |
Ik sluit me aan bij hardboy. Heel mooi dus en ik herken het gevoel ook! X Creativity |
| reactie 6
|
|
|
Thnx allemaal....liefss/grtjess @claudia...mail je nog wel 1keer..nu niet zo zin om het er over te hebben...liefss |
| Naar boven | |