Gedichten check: Heb jij dat gevoel ook ?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Heb jij soms ook het gevoel Dat je alles verkeerd doet? En niet meer zo zeker weet, Hoe het nu allemaal moet? Dat gevoel heb Ãk wel, Het komt zo vaak voor, Daarom heb ik verdriet Daar krijg ik tranen door. Maar dat verberg ik snel Niemand gaat het wat aan, Ik doe altijd alles fout, Zonder dat ik wat heb gedaan. Nu vraag ik me steeds af; Waarom ben ik eigenlijk geboren? Want nu ben ik al mijn hoop, En mijn kracht totaal verloren. -Hebben jullie dit gevoel ook?, dat je in de ogen van anderen alles verkeerd doet ?, dat gevoel heb ik wel.- |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Ik heb ook dat gevoel wel eens....en ik denk dat iedreen dat wel eens heeft....sommige erger dan anderen...maar je moet daarboven staan jij ben jij en laat je vooral nergens door tegen houden de ware kracht zit in jezelf jij bent uniek zoals jij is er maar 1.....sterkte liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik heb dat gevoel altijd heel veel sterkte Ik leef met je mee xxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
| reactie 3
|
|
|
Dank je wel voor je lieve reactie. Ja je hebt echt gelijk. maar soms lukt dat even niet, en dan zit ik niet lekker in mn vel. -xxx- |
| reactie 4
|
|
|
aahw dat snap ik xxxxxxxxx |
| reactie 5
|
|
|
Dank je wel Suus. jij verdient ook mijn steun! x |
| reactie 6
|
|
|
Yw We mailen wel een keer! xxxxxx Suus |
| reactie 7
|
|
|
Ja, gaan we zekerr doen! Kusjee |
| reactie 8
|
|
|
Ik heb er net 1 gestuurd kben er altijd voor jee!! xxxxx |
| reactie 9
|
|
|
Dank je wel suusie. ik heb meteen een mail teruggestuurd. ik ben er ook echt voor jou! <3 xx |
| reactie 10
|
|
|
:O omg wat erg ik heb geen mail gehad! aahw |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
Elke dag......... |
| reactie 12
|
|
|
@yesitsme, ik begrijp het @ huh? heb je bij ongewenst gekeken? daar had ik jou mail ontvangen. |
| reactie 13
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Jups.. |
| reactie 14
|
|
|
Ik heb alles al doorzocht xxxxx |
| reactie 15
|
|
|
O jeetje. Ik stuur je snel nog een mailtje. Hier heb ik nu niet zoveel tijd meer voor. maar we mailen snel goed! xx |
| Naar boven | |