Gedichten check: Dan pas
|
startpost
|
|
|---|---|
|
depressieveling Berichten: 13 |
De pijn die ik voel is intenser dan de grootste pijn Hoe was het ook alweer om een gewaardeerd iemand te zijn Ik weet het niet meer ben het allang vergeten Interesseert me niet meer want ik voel me bezeten Geen gelukkig gevoel alleen negatieve gedachten Ik zag t niet aankomen en kon t niet verwachten Als een blok beton aan m’n voeten gedumpt in de zee Dat is de enige emotie en ik ga d’r in mee Geen angst meer voor de dood want dat zou me verlossen Ik loop er naar toe net als de scheids die gaat tossen Is de kans 50/50 dat ik het overleef Maar wat heb ik er aan als ik nergens nog om geef Diepe emotionele krassen opgelopen in mijn korte bestaan Ik verlang naar het moment waarop de wereld zal vergaan Misschien dat dan word gezien wat mij aan is gedaan Ooit zal de rust keren maar nu voel ik me als een vulkaan…. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
phoe he dat is een heel mooi maar super zwaar gedicht meisje goed geschreven ook ! Ik hoop voor jou dat je het niet zo zwaar hebt als dat ik er uit haal hoor! groetjes doomster |
| reactie 2
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
mooi gedicht super!! |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
wauww,, hoezoo depresieff heyy,, egtt heel erg onblij maar wel hartstikke mooii! xx renee |
| Naar boven | |