Gedichten check: Kevin
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ooit kon ik bij iemand altijd mijn verhalen kwijt Jij hielp me altijd Ik weet niet wat er is gebeurd, maar.. Je doet echt heel raar Je doet me verdriet Misschien is het zo dat je dat niet ziet Maar ik voel me ontzettend slecht En dat meen ik oprecht Geef je niet meer om mij? Maak je me nooit meer blij? Blijkbaar heb ik gelijk Ik ben voor jou niet meer belangrijk Je doet echt alsof er nooit een goede band is geweest Ik hoop dat je me begrijpt als je dit leest Alles is veranderd sinds een paar weken geleden Toen maakte je me blij tijdens mijn moeilijkheden Je deed zo aardig en lief Je maakte me altijd weer positief Je raakte me met al die lieve dingen die je zei Dat is nu toch nog niet voorbij? Ik wilde zelfs naar je toe gaan Maar nu glimt er in mijn oog een traan Omdat alles anders is En ik die leuke gesprekken mis Ik dacht dat die goede band voor altijd zou zijn Maar ik had het mis..mijn hart doet pijn Ik snap niet waarom je zo doet Je doet heel anders dan toen we elkaar net hadden ontmoet Ik mis de gesprekken die ik met je had Ik snap het niet..ben je me zat? Ik mis je reacties op mijn gedichten Ik mis je lieve berichten Zie je dan niet dat ik je nodig heb? Onze vriendschap is toch niet nep? Je zei dat ik voor altijd in je hart zal blijven Maar uiteindelijk zal ik achterblijven Sterker..dat is al gebeurd Nu ben ik degene die treurt Je hebt geen idee wat dit met me heeft gedaan Over mijn wang loopt een traan Ik voel me rot, omdat ik niet weet waarom Ik weet niet wat ik moet doen, het is zo stom Ik voel dat er iets is Ik voel ook dat ik je mis Ik praat met je, maar dat voelt niet zo Het is niet zo als toen..no.. Het is alsof ik praat met iemand die maar een klein beetje van me houdt Met iemand die me niet echt meer vertrouwt Op het moment luister ik alleen nog maar Avril Lavigne Terwijl ik me afvraag of het nog kan worden zoals het was, misschien Waarom doe je nou zo dan? Je weet toch dat ik niet zonder je kan? Zeg me gewoon waarom je zo doet Waar ging het niet meer goed? Je mag best weten dat ik na ons gesprek even wat tranen liet gaan En vanmorgen kon ik zelfs niet opstaan Ze zeggen dat ik je uit mijn hoofd moet zetten Ik kan het niet..want ik denk telkens weer aan het chatten Ik voelde me fijn als ik met je praatte Je betekent veel voor me..heb je dat dan niet in de gaten? Ook al praat ik met je, dan nog mis ik jou Je weet dat ik van je hou En ik dacht jij ook van mij Dat is nu toch nog niet voorbij? Tranen glijden over mijn wangen Ik denk aan jou..en voel mijn verlangen Verlangen naar de fijne gesprekken En wat er precies is..dat moet ik nog ontdekken Ik kan dit niet aan Ik kan je niet laten gaan! Ik wil die vriendschap terug, die mooie tijd! Ik wil je echt niet kwijt! Sometimes you make me laugh, sometimes you make me cry.. but my love for you will never die |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
hij is mooi als een jongen niet meer wilt moet je het acepteren sterktee |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
thanks<3 Ja, dat ga ik ook proberen.. En als dat zo is..accepteer ik dat ook.. ik zal wel moeten.. xxx |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
sterkte Ik ken dit gevoel ook dit is echt een rot tijd |
| Naar boven | |