Huiskamer: Valentijnsdag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Dania Berichten: 12 |
Hoi allemaal. Binnenkort is het weer zover! Valentijnsdag. Ik lees een aantal gedichten voor bij een locale radio. De dag voor Valentijn heb ik een uitzending die we willen wijden aan deze dag. Heb jij nog een prachtig liefdesgedicht die ik dan mag voordragen dan hoor ik het graag van je! Groetjes Dania |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Het kloppen van je hart Dat verzacht al mijn smart. Je armen om me heen, Ik weet ik ben niet alleen.. Daarom dit gedicht aan jou, Gewoon omdat ik zoveel van je hou! je zachte glimlach alleen voor mij bestemd.. Ik wil bij je zijn, Bij jou voelt alles zo fijn. Daarom ben je mijn valentijn deze hebt ik voor me vriendje geschreven, mag het ook voorgedragen worden? of deze:$ Een muur om me heen gebouwd Zodat niemand mijn hart binnen kon gaan Maar toch brak jij de muur Jij zette mijn hart in vuur en vlam Een muur om me heen gebouwd Voor niemand beschikbaar gesteld Maar toch meld ik even Met een blik en lach en me hart was verloren Voor jou Een muur om me heen gebouwd Nu weet ik dat sommige wel te vertrouwen zijn Sommige doen je geen pijn Want jij brak mijn muur Rondom mijn hart Schat, er is een ding wat ik je zeggen moet IK hou van jou Een muur om me heen gebouwd Vertrouwd en fijn Maar toch toen jij kwam voelde die muur niet meer fijn Maar jij wou mijn redder zijn Een muur om me heen gebouwd Mijn hart die niemand meer breken kan Mijn hart die niemand meer kwetsen kan Mijn hart liet jou toe niet voor even Maar voor mijn hele leven |
| reactie 2
|
|
|
Hoi Roselien Die eerste neem ik mee voor de uitzending van 13 februari. Mag ik dan de naam van je vriendje ook benoemen? |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
nee die moet anomien blijven dat is juist leuk wat jij voor werk doet is leuk |
| reactie 4
|
|
|
Haha oke....( ik voel me nu echt oud |