Gedichten check: Weer helemaal terug
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
was weer eens weg gegaan maar nu voorgoed terug gekomen dacht dat weg gaan beter was voor mijn toekomst dromen maar dat was helemaal niet waar de pijn en verdriet bleef maar in mij nu dicht ik weer alles van me af het laat me voelen goed en vrij ook heb ik moeten bekennen dacht dat ik 1001 en de gedichten niet zal missen maar lieve dichters vrienden daar heb ik me zwaar in doen vergissen want jullie prachtige gedichten en reacties die jullie telkens weer geven sleept mij er juist doorheen geeft mij kracht en moed in het leven dus ben ik weer helemaal terug en ook jullie kunnen weer op mijn steun rekenen gaan samen gaan we weer de mooiste gedichten maken want zonder jullie en mij zal 1001 gedichten niet kunnen bestaan lukt je iets niet te zeggen of kun je het gewoon niet uitleggen schrijf van je af wat je voelt want een gedicht zegt wel voor je wat je eigenlijk bedoelt |
| reactie 1
|
|
|
elly94 Berichten: 18 |
wow echt mooi. ben echt blij dat je er weer bent veel liefs elly |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Wauw! Alweer.. Word beetje saai steeds dat "Ge-wauw" |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
een mooi gedicht weer...en idd iedereen waardeerd het dat je terug bent...dus nu ook blijven he |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
@ elly......dank je wel...veel liefs terug.. @ lucas ...bedankt weer..haha..ben echt geen groot dichter..zijn hier veel betere dichters.....maar dank je wel...grtjesss.. @ shiva dank je wel.....i know.....ene nee ga niet meer weg....liefss... |
| reactie 5
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Leuk dat je terug ben |
| Naar boven | |