Gedichten check: Ik hou van jou, jij niet van mij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik kan bijna niet geloven dat ik het echt heb gedaan Toch glijdt er nu over mijn wang een traan Ik deed zo mijn best om een goed gedicht te maken Zo goed, dat ik het wilde schreeuwen van de daken Ik overwon mijn angst, en legde het gedicht in je kluisje, maar.. Hoe het is gegaan..ik vind het zo raar Een vriend van me vertelde hoe het ging Ik voelde over mijn hele lichaam een tinteling Je opende je kluis en zag dat iemand er iets in had gelegd Je riep je goede vriend Dani..jullie lazen het en hadden gezegd: What the fack..dat hoorde die vriend van mij en ging naar jullie toe Volgens mij vond je het maar een stom gedoe Want je stuurde het door en gooide het weg! Toen ik dat hoorde..dat raakte me echt diep zeg! Al die moeite is voor niks geweest En dat je het weg gooide..dat raakte me het meest Mijn vriendinnen nog zeggen dat jij ook op mij bent Maar dat denk ik dus niet op dit moment Ook al hoorde ik van die lieve verhalen over hoe je doet Ik denk nu echt dat die verhalen niet waar zijn..sterker, dat moet! Waarom stopte je anders dat gedichtje niet in je rugzak? Maar gooide je het in de prullenbak? Ik weet nu dat het niet waar is wat mijn vriendinnen zeiden Al zijn het nog zulke lieve meiden Ik ben wel nog steeds verliefd op jou Ik weet dat ik nog steeds van je hou Het is raar, maar dat gaat niet snel voorbij Ook al deed je zo iets ergs..en het raakte mij Niemand van m’n vrienden snapt waarom je het deed Ach, het is nu wel zo dat ik het weet Ik weet dat ik gelijk had..de conclusie maakt me niet blij Want ik hou van jou, maar jij niet van mij |
| Naar boven | |