Huiskamer: I need your help
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
mensen..ik heb jullie hulp nodig..Ik ben verliefd op een jongen van mijn school.. (Bjarne) hij zit op vwo en ik op havo..maar er zit een jongen bij hem in de klas (Tristan) die vorig jaar bij mij in de klas zat..en hij is bevriend met hem. B is heeel goed bevriend met een jongen uit zijn klas..ze staan altijd bij elkaar.. ikzelf zit bij een meisje in de klas die bij B in de klas zat..zij zegt dat B verlegen is en stil..En Tristan zegt dat hij op zichzelf is dus niet over zijn gevoelens praat..B weet al dat ik op hem ben..dankzij Tristan. En sindsdien kijkt B best vaak naar me en ik hoor hele aparte verhalen van mijn vrienden.. Renske: ik kwam Bjarne tegen! hij zat de hele tijd naar je te kijken en toen ik er langs wilde, stond hij half te dromen! en ook zij ze: omg in de kleine pauze liep ik langs Bjarne...hij zei: O mijn god daar is ze! en hij wees in jouw richting.. En Tristan zei: ik ben Bjarne een beetje gek aan het maken xd ik zeg telkens: ja je bent wel op Suus maar je durft het gewoon niet te zeggen..dan zegt Bjarne: Nee ik ben niet op haar!! Echt niet!! mijn beste vriendin zegt: Suus..Bjarne is echt op je, anders doet hij toch niet zo? Je moet gewoon op hem afstappen! of omgaan met zijn beste vriend Dani.. Renske zegt: ik weet echt 100% zeker dat hij op je is! Tristan zegt: het zou beste kunnen dat ze gelijk hebben.. en een vriend van mij zegt: ik denk niet dat hij op je is en ik zeg: HET KAN NIET! Ik hoor verhalen van: hij is op je! en verhalen van: hij is niet op je Wat moet ik doen!? Naar hem toe gaan, durf ik niet..door mijn verlegenheid:S en ook omdat ik het zo raar vindt..hij kent me niet eens..En ik wil eerst weten of hij mij ook leuk vindt..maar hoe kom ik daar achter??? |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
je moet gewoon es een gesprek met hem aangaan, dat is het beste. En dan kun je als dat goed klikt verder gaan, en dan komt vanzelf het moment dat je weet of het ja of nee is, of dat je het moet vragen. Dat heb ik namelijk ook zo |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
als je echt zo verlegen bent zou ik als ik jou was een gedichtje maken die je dan anoniem aan hem geeft. Schrijf erin dat je hem leuk vind. Kijk hoe hij reageerd. Kijkt hij meteen rond of meteen naar jou en lacht, weet je dat je goed zit! En anders gewoon naar hem toe gaan. Overwin je verlegen heid. Vroeger was ik ook ontsettend verlegen ik durfe aan niemand wat te vragen. Toen dacht ik op een dag : Waar ben ik iegenlijk zo bang voor? Iedereen vraagt toch iets als ie iets iet snapt warom zou jij dat dan ook niet doen? Ik hoop dat het werkt! en meid, echt sterkte! GOOD LUCK! Liefs Sheala |
| reactie 3
|
|
|
hé, dat is misschien wel een goed idee |
| reactie 4
|
|
|
haha. Over die onzekerheid kom je wel heen maar alleen als je het geloofd en wil... sommige mensen willen gewoon nooit veranderen (best raar eigenlijk) Maar ik heb een vraag. Vind je het niet ontsettend vervelend om zo verlegen te zijn? Ik weet het ik was het ook maar ik ben anders gaan denken. Ik dacht: Als ik zo door het leven moet, voel ik eigenlijk alleen maar ongelukkig. Ik bedoel we gaan toch allemaal dood, dus warom gaan we dan niet met een goed gevoel door het leven.....? Of ben ik de enige die zo diep denkt? Maarja je komt er wel, want het lukte mij ook! Liefs Sheala |
| reactie 5
|
|
|
Ik wil wel maar..het lukt me niet doordat ik gepest wordt.. Ja ik vind het wel vervelend om verlegen te zijn..maar verlegen ben ik alleen bij jongens die ik leuk vindt xd verder niet eigenlijk.. ja je hebt wel gelijk, maar ik weet gewoon dat ik niks tegen hem durf te zeggen..en al zou ik het wel durven, dan nog zou ik het niet doen..want het is raar. Hij kent me niet eens..en wat zou ik dan moeten zeggen? |
| reactie 6
|
|
|
Gewoon de waarheid. Het maakt toch niet uit of hij je kent of niet? Als je tegen iemand oploopt op straat en hij laat iets vallen pak je het ook op en zeg je sorry. Warom zou je niet gewoon hoi kunnen zeggen? Hoi vind jij raar, maar als mensen op straat lopen te zoenen vind jij dat dan wel narmaal. Ik zie het zovaak gebeuren dat mensen hooi zeggen. Ik weet trouwens nog iets: als hijdaar staat bij z'n 'vrienden' groepje. Loop langs zeg hooi en loop weer door. Glimlacht ie zit je goed. Moet ie keihard lachen, kun je beter snel doorlopen. Later als je oud bent ben je hem alweer vergeten als je een blouwtje loopt dus warom dan zo moeilijk? Liefs Sheala |
| reactie 7
|
|
|
I know maar dat is het probleem niet..hij weet dat ik m leuk vindt..dus dan schaam ik me als ik hoi zeg..snap je? XXX |
| reactie 8
|
|
|
ik snap het maar toch.. het is lastig want ik heb nooit iemand leuk gevonden maar ik probeer je toch te helpen. Maar ik denk dat je het beste je laatste gedicht kan sturen met of zonder naam kan je zelf kiezen. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij zegt: nee ik vind jou niet leuk. Je krijgt zo vaak nee te horen in het leven. Als ik jou was zou ik het gewoon wagen. Boeient als ze lachen. Ik snap pesten of iemand uitlachen nooit want niemand is normaal, omdat iedereen er anders uitziet. (best raar dat ik zoiets altijd zeg terwijl ik pas net 13 ben) maarja Suus, ik zou het wagen, Dan weetje teminste wat je moet doen. Laten rusten of doorgaan. Liefs Sheala |
| reactie 9
|
|
|
ja idd..Ik ga m morgen in zijn kluisje leggen denk ik.. mr hij weet dan dat het van mij komt en dan ga ik me heeel erg schamen.. misschien moet ik een nieuw gedichtje maken..want als ik dat gedichtje ga doen..dan ga ik me echt doodschamen! (ik ben ook pas 13 hoor ja..ik ga het proberen.. xxxxxxxxxxxxxxxxx |
| reactie 10
|
|
|
Leuk dat je het gaat proberen! Veel geluk! en schramen is niet erg! wees er juist trots op. (k weet het klinkt raar maar toch..) ik weet dat je 13 bent, maar ik ben pas vorigge week 13 geworden. (k had een beetje gelogen op m'n account) maar veel sterkte morgen! en meid, ookal ken ik je niet, ookal weet ik niet hoe jij bent, toch ben ik ervoor je. (dat doe ik niet voor iedereen, maar ik maak graag plaats voor de mensen die mij nodig hebben of aardig vinden!) Liefs Sheala |
| reactie 11
|
|
|
Ik weet al dat ik het niet ga durven..Maar zal ik een nieuw gedicht maken? dat is denk ik beter..en dan zet ik m hierbij..bij de reacties op mn forum..of zal ik gewoon mijn nieuwste gedichtje gebruiken? aah thanks! xxxxxxxxxx |
| reactie 12
|
|
|
Hee ken je dat spreekwoord: We krijgen het meest spijt van de dingen die we niet doen dan de dingen die we doen. Je kan altijd proberen een nieuw gedichtje te maken en dan kijken welk het meest bijpasselijk is of welke je mooier vind. suc6 |
| reactie 13
|
|
|
Jaa ken ik! Ik ga meteen een gedicht schrijven en dan zet ik m hier! xxx |
| reactie 14
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Je overwint je angsten door ze juist te doen Dus zoals ik al zei op msn: praat eens tegen m. Zeg eens hoi als ie langs loopt. na een tijdje vraag je gewoon hoe is het? Wat ga je doen het weekend? En zo kom je er wel achter XX |
| reactie 15
|
|
|
Lucas, ik heb al iets anders gedaan xxxxxxxxx |
| Naar boven | |