Korte verhalen check: Stil & Alleen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marinda Berichten: 26 |
Ik ben stil begonnen was er heel tevreden mee, je kunt het vergelijken met anorexia, wat steeds erger wordt je krijgt een kick door steeds stiller te worden, Nu heb ik het al een paar jaar wil weer sterker worden & bijdehand maar telkens val ik weer terug in mijn oude ritme, zou iemand voor mij hier een gedicht van kunnen maken? -x- Marinda |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Stil gevochten in je leven Stil gezwoegd in je spoor Maar toch zette jij door Stil gevochten om liefde Stil gevochten om vriendschap.. Maar je kreeg niemand die je snapt Omhoog wil je gaan. Weer opnieuw langzaam op te staan Een arm om je heen Je weet je bent niet alleen! Stil gevochten voor je eigen Dit kun je niet verzwijgen! Ik hoop dat je het mooi vind Anders moet je het maar zeggen |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel...<3 zo voel ik het ook... |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
ik vind allerbei de gedichtjes leuk. zowel van marinda als roselien! Tuurlijk wil ik dat proberen, bedoel je zoiets? Ik ben stil begonnen, eerst was ik er tevreden mee, je kunt het vergelijk met anorexia, wat steeds erger word, het is zelfs zo erg, ik zeg enkel ja en nee. Ik krijg een kick, doordat ik steeds stiller wordt, weet dit heb ik nu, al een aantal jaar, grote teksten van eerder, houdt ik nu graag kort. Ik wil weer sterker worden, iets meer bijdehandheid, telkens val ik terug, in mijn oude ritme, heel veel ideetjes, ik raak ze niet kwijt. Mijn ideetjes, zijn te groot en te breed, maar waarom, val ik dan telkens terug, is er dan toevallig iemand, die dat weet? XXJolienXX dit is ene gedicht voor jou, net zoiets als roselien stuurde. Weet ik je zal nemen, zoals je echt bent. Een gevoel van binnen, de ware persoon kent. Geen toneel nodig, tegen en naar mij. Gewoon een liefde, iedereen hoort erbij. Dus ook Marinda, meisje die mij niet kent. Tegen jou en ieder ander, zeg ik weet dat je welkom bent. |
| reactie 4
|
|
|
Dankjewel... Ik zit nog niet lang op 1001gedichten.nl maar ik vind het hier echt super!! Het lijkt wel of iedreen je snapt...'<3 |
| reactie 5
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
haha de meeste die tonen inderdaad heel veel begrip! en gelukkig maar <3 xx |
| reactie 6
|
|
|
Jaja... |