1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Romantisch?

1
datum 26-01-12 13:38
startpost
Star Poet
Dag iedereen

Ik dacht eraan om mijn vriendin binnenkort eens te verrassen. Sinds we samen zijn, kwamen de meeste romantische momentjes van haar. Ik schreef hooguit enkele gedichtje, maar voel me ergens wel schuldig omdat ik haar meer wil geven.
We zijn nog maar net (3 maanden) samen, is dit te vroeg om echt iets romantisch te doen?

Tijdens de krokus ben ik helemaal alleen thuis, dus dacht ik om haar uit te nodigen en iets speciaals te doen. Ik dacht eraan om mij heel proper te kleden, mijn beste humeur weer boven te halen (zoals altijd als ik bij haar ben ) en een leuke avond te maken.

Ik ben van plan om een cd'tje te branden met daarop liedjes dat voor ons veel betekenen. In die drie maanden zenden we namelijk af en toe een lied naar elkaar dat we graag hoorden of dat een betekenis had. Dus zou ik proberen die liedjes te verzamelen en die avond op te leggen.

Bij wat kaarslicht zou ik met haar een tête à tête willen, daar zit juist mijn vraag. Zou het overdreven zijn om zelf een maaltijd de maken? Ik wil niet geforceerd overkomen...

Daarna laten we de avond en nacht wel hun ding doen, zien wat komt
(Misschien handig om te weten ook: ik ben bijna 19)
Naar boven

1

Reageren op: Romantisch?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.