1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Ik heb nieks gedaan!!!

1
datum 24-01-12 20:18
startpost
Verwijderde gebruiker
[b]

Koekoek,

Vandaag is er iets verschrikkelijk gebeurt...

Ik ben nu al byna 1 jaar samen met me zcutee vriendje, hij was echt me liefje. Hij is knap, lief en ik kan hem vertrouwen na school stuurde ik een sms naar iemand toen net een jongen voor me kwam staan ik zei wat hem bezielde en toen kwam hij steeds dichter en dichter... Ik was bang ik wou wegrennen maar kon niet hij hield me vast. En toen kuss. Ik voelde me kapot en heb hem derict een harde slag gegeven op ze wang en ben. Ik rende weg en op dat moment zag ik me lief met open mond naar me kijken... Hij had alles gezien!!! Wat een ramp ik stuurde hem wel 1000 smsjes dat ik het kon uitleggen en dat ik van hem hou... Maar hij stuurt niet terug weet er iemand wat ik kan doen... Help me!!! Ik wil hem noet kwyt hij is zcutee <3...

Liefs Yaren

Ps. Thuis gaat alles weer beter dus kom ik weer gedichten schryven maat niet boos zyn als ik er even niet ben...

Tnxx
datum 24-01-12 20:22
reactie 1
Verwijderde gebruiker
heel goed nieuws dat je terug bent...leuk!!! ja wat je kan doen hem de waarheid zeggen wat je al gedaan hebt...en als hij dat niet geloofd is hij jou niet waard...heel veel liefs en sterkte...ben er voor je...
datum 24-01-12 20:30
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Als ik jou was zou ik hem geen sms geven maar naar hem toe gaan. Dat kan hij namelijk niet negeren..... en echt goed dat je die gast een klap hebt gegeven! zou ik ook doen! En Als hij echt van je houd komt ie wel terug dat weet ik gewoon! Maar echt sterkte!! En good luck! Liefs Sheala
datum 25-01-12 12:01
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Vanmiddag ga ik eens naar hem toe gaan ik hoop dat hij me gelooft... Anders zal ik wel alles uitleggen... xxx
datum 15-02-12 18:54
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Is het nog goed afgelopen?
Maar hij heeft alles gezien, dus ook toen jij hem een klap gaf, dat jij je verzette en wegrende. Dus dat bewijst toch dat je onschuldig ben?
Naar boven

1

Reageren op: Ik heb nieks gedaan!!!

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.