1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Reacties

1
datum 24-01-12 10:49
startpost
Dania
Goedemorgen. Ik ben nieuw hier en moet nog achter veel dingen komen. Moet ik inloggen om te kijken of er reacties zijn op gedichten? Krijg je daar geen bericht van via je mailadres? En kun je ook privé-berichten sturen naar iemand? Er zullen vast nog meer vragen bij mij opkomen maar ga eerst nog eens rondsnuffelen. De site is top!

Groetjes Nia
datum 24-01-12 18:07
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hoi Nia,

Ik ben ook tamelijk nieuw hier, maar kan wel wat vragen beantwoorden. Om je statistieken te zien, moet je inloggen evenals voor eventuele reacties. Je kan er zelf voor kiezen of je ook priveberichten ontvangt. Afhankelijk van wat je voor soort gedichten je maakt, is dat verstandig of niet.

Of het een topsite is, doe ik geen uitspraak. Dat moet een ieder zelf uitmaken. Schrijf gewoon je gedichten en trek je niet teveel aan van eventuele reacties.

Gr

Henk Benard
datum 25-01-12 13:10
reactie 2
Dania
Dankje Henk Benard. Ik zag het nu ook staan over dat mailen. Moet eerst eens goed alles doorlezen voordat ik hier ga gillen denk ik
En met topsite bedoel ik dat ik het top vind tot nu toe. Of het ook echt een Topsite is weet ik natuurlijk nog niet en zal idd voor iedereen anders zijn.. Maar nogmaals bedankt voor je reactie.

Groetjes Nia
datum 16-05-12 18:16
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Hallo, ik heb nu al begrepen ( na 2 dagen ) dat ik reacties op mijn gedicht kan terugvinden. Maar...kan ik de reacties die ik gaf op andere gedichten ook gemakkelijk terugvinden?
H E L P
datum 16-05-12 18:40
reactie 4
Verwijderde gebruiker
ja die kan je terugvinden bij de dichters
Waar je je reactie heeft achtergelaten

En voor nia welkom
Hoop dat je het leuk vind hier

liefs brigitte
datum 16-05-12 18:49
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Wist U dat - Heks - staat voor Het Esoterisch Kunst Scala?
Groetjes jure
datum 16-05-12 20:18
reactie 6
Verwijderde gebruiker
nee dat wist ik niet..Dank je
Staat ook voor oude wijze en nog meer dingen heb ik begrepen
Voor mij staat het als een goede heks die goed doet voor anderen
Liefs brigitte
datum 16-05-12 21:08
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Heks staat voor oude wijze vrouw.
komt van vroeger... Mensen denken altijd dat heksen slacht zijn maar ze keerde zich eigenlijk tegen de kerk omdat die alle jonge vroeuwen opsloot om de graal der eeuwigdom te vinden, en om de kerk te vervloeken gebruik je kruiden en spruiken van Satan... Simpel
Ik hou altijd van dit soort verhalen. Is dat raar voor een 13 jarige??

Liefs Sheala
datum 17-05-12 20:14
reactie 8
Verwijderde gebruiker
Nee niet raar...ik las dat vroeger ook en nu soms ook nog wel eens..is gewoon intressant om te weten..kreeg van mijn kids voor moederdag een een soort heksenspreukenboek,,heel oud hadden ze gevonden op een rommelmarkt..staan leuke dingen in ..maar meer met kruiden en voor geluk..geen erge rare en enge dingen zoals iemand vervloeken HAHA
zou ik nooit doen...Zo'n heks ben ik niet
liefs brigitte
datum 19-05-12 10:20
reactie 9
Mrssterretje
Ik heb ook een vraagje over reacties, wat als je een zwaar kwetsende reactie krijgt op je gedichten, die kun je verwijderen maar is dat alles ? word er verder niks gedaan met de afzender ? Liefs
datum 19-05-12 16:22
reactie 10
Verwijderde gebruiker
Gewoon verwijderen...heb je niets aan zulke reacties....liefs brigitte
datum 20-05-12 12:53
reactie 11
Mrssterretje
Jah ik heb hem inmiddels gemarkeerd als ongewenste reactie en de redactie gaat er (hopelijk) naar kijken en er wat tegen doen.. Liefs
datum 24-05-12 12:15
reactie 12
Verwijderde gebruiker
En toch mis ik iets. Ik ben nl. niet meer zo jong en heb al een beetje geheugen verlies. Het moet toch mogelijk zijn dat iedereen die een reactie plaatste dit kan terugvinden in bv. Reactie geplaatst op : dit of dat gedicht. Dan is dat toch gemakkelijker terug te vinden. Allez, denk er maar eens over na Admin.
Naar boven

1

Reageren op: Reacties

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.