Gedichten check: Mijn allerlaatste gedicht...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Lieve moppies, Ik moet je zeggen dat ik ga stoppen met gedichten schrijven. Waarom is een beetje Privé maar hat gaat best niet zo goed thuis. En daarom zal ik me familie helpen uit de put. En stoppen met gedichten schrijven. Ik kom zeker terug als alles weer beter gaat. Ik wil zeggen dat ik jullie echt allemaal zo kapott hard zal missen en omdat jullie me zo leuke tijden hebben bezorgt is mijn allerlaatste gedicht voor jullie... Dit is me allerlaatste gedicht, Het einde van me gedichten is in zicht, Het gaat nu eenmaal moeilijk thuis, En niet alles loopt even pluis, Dus ga ik stoppen met gedichten maken, Ik hoop dat ik er zal graken. Deze was voor jullie ik ga jullie allemaal zo hard missen en ik wil jullie allemaal bedanken alle dichters omdat zij mij altijd hebben doen lachen en jullie lieve reactie's waren gewoon top!!! En ik wil ook de makers van 1001gedichten.nl bedanken om al mijn gedichten te lezen voor alle jullie hulp was ik er nooit geraakt... Maar dan wil ik nog 2 mensen in het bijzonder bedanken en dt zijn Suus en Shiva_Moon omdat zij zo lieve reactie's hebben gestuurd ze er altijd voor me waren en ik ze kon vertrouwen jullie ga ik zeker nooit vergeten en jullie ga ik super veel missen!!! Zo ik ga nu stoppen ik ga nog eens on komen om jullie reactie's te lezen maar dan os het echt gedaan... Ik ga jullie missen Veel liefs, KoetjeBoetje/Yaren |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Jammer dat het bij jou ook zo slecht gaat Ik denk dat ik namens iedereen hier kan zeggen dat we op je zullen wachten en jou ook missen. Suus in ieder geval wel!! Sterkte en succes ermee! Ik weet dat het je gaat lukken! Gr Lucas |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
omg ik zit hier echt te huilen! ik ga je echt verschrikkelijk missen!! omg..je gedichtje is echt prachtig zoals altijd..Je mag me altijd mailtjes sturen hea? Ik ben er altijd voor je en je kan altijd bij me terecht! Weet dat ik je ga missen en dat ik aan je denk!! hvj<3 XXXXXXXX Suus |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
Ook ik wens je heel veel sterkte met het geen wat nu even belangrijker voor je is....ook ik zal je erg missen, en je lieve reacties altijd. hoop toch zodra het kan je weer terug komt. en verder sluit ik me helemaal bij suusje aan. liefs shiva |
| Naar boven | |