1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: Met tranen in me ogen...

1
datum 23-01-12 08:13
startpost
Verwijderde gebruiker
Het was laat en ik kon maar niet slapen ik had ruzie met mijn beste vriendin... Ik wou het goed maken!!! Misschien zat ze op Msn. Ik starte de computer op... Was ze online??? Wooww, wat waren er veel mensen online, ook me beste vriendin. Ik wou een videogesprek starten, ze accepteerde hem!!! We praten en praten toen op een moment ze zei Tjeee, waar is me broertje!!! Ze ging heel het huis rond, ze blijf best lang weg. Op dat moment hoorde ik iets een gil!!! Wat was er... Zonder er bij na te denken liep ik naar de kamer van me tante ze starte de auto en we gingen er naar toe... Het was ondertussen al na 12 uur toen we toe kwamen aan haar huis. Haar achter deur staat altijd open dat wist ik, dus gingen we naar binnen langs de acherdeur het was er donker en doodstil ik ging samen met me tante naar boven... Niemand. Dan gingen we naar de garage daar lag ze met haar broertje naast haar in een grote plas bloed. Ik wist niet wat er gebeurde en was bang en verdrietig. Me tante pakte de telefoon en belde de politie en haar ouders. Ik deed het licht aan. En ze stond recht liep naar haar broertje. Haar broertje ademde niet meer ik vroeg wat er gebeurd was. Ze zei: Ik ging me broertje gaan zoeken en plots zag ik dat er een grote kast ging vallen op me broertje. En toen zag ik het naast haar broertje lag er ook een kast.
Naar boven

1

Reageren op: Met tranen in me ogen...

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.