1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Pijnlijk verhaal...

1
datum 21-01-12 18:49
startpost
Verwijderde gebruiker
Een meisje van 8jaar oud zei tegen haar mama: "Mam, ik heb met lippenstift op je lakens getekent." De mama was woedend en sloeg het kind beswusteloos!!! Het kind admende niet meer, ze was dood... De mama had een moord op haar geweten ze huilde en liep naar boven, naar haar kamer... Weet je wat er op de lakes geschreven stond:

Ik hou van jou, mama xxx

Waargebeurd verhaal... Ben jij ook tegen KinderMischandeling????
datum 21-01-12 18:58
reactie 1
Verwijderde gebruiker
wat erg tranen in mijn ogen.....ja ben idd tegen kindermishandeling...heb namelijk twee lieve kids......jeetje wat doet dit pijn om te lezen echt.
datum 21-01-12 18:58
reactie 2
Hardboy
Ja ik kende hem al

en ik ben zeker tegen kindermishandeling want ik ben me hele leven zwaar mishandeld en nu nog steeds
Dus ik ben niet alleen tegen "Kinder" Mishandeling maar tegen alle mishandelingen
datum 21-01-12 19:04
reactie 3
Verwijderde gebruiker
respect hardboy helemaal gelijk heb je
datum 21-01-12 19:25
reactie 4
Verwijderde gebruiker
ja idd had het ook eerder gelezen....kan me daar ook behoorlijk kwaad over maken...als ik het zal zien dan ga k denk helemaal door het lint...
idd respect hardboy...
datum 21-01-12 21:27
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Inderdaad een pijnlijk verhaal. Maar er staat niets over bronvermelding. Oftewel, waar kan ik de de juistheid van dit ongelooflijke gebeuren checken?
Naar boven

1

Reageren op: Pijnlijk verhaal...

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.