Gedichten check: Please, tell me!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
I don’t know what to do I need to know: is it true? Are they right? I need to know, ‘Cause I dream of you at night They say: I'm 100% sure! And I can assure Why else would he so often look at you? I’m sure he loves you too Help me! What should I do? I need to know if he loves me too! I just have no idea Will this ever be true?: me and you = we Please, tell me or I’m going crazy! ‘Cause life without you is hazy I'm going to ask you something .. that's my only idea Tell me..Do you want to be with me? |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Wauw Mooi! En goed gedaan voor een 13 jarige meisje en haar engels X Lucassss hvj! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
das mega goe!!! |
| reactie 3
|
|
|
@ Lucas Thanx! Veel leuker dan Nederlands LY too!! @Elke Thanx Ja ik weet het |
| reactie 4
|
|
|
ichigo1998 Berichten: 1 |
wow egt mooi! , ik schrijf mijn meeste gedichten ook in het engels ik weet niet waarom maar dan kan ik mijn gevoelens veel beter uitdrukken dan in het nederlands n.n , p.s. ik ben ook 13 xD |
| reactie 5
|
|
|
Thanx! ik schrijf ze soms in het Engels maar ook soms in het Nederlands. In allebei de talen kan ik goed mijn gevoelens uitdrukken Jaa dat dacht ik al xd toevallig |
| reactie 6
|
|
|
Maar engels is ook gewoon veel mooier. Ik vind dat dan tenminste Omdat je vaak achter een engels woord meer dan 1 ding kan zoeken Dus ze zijn van dubbelzinnig X |
| reactie 7
|
|
|
Jaa, inderdaad! Daar heb je helemaal gelijk in, Lucas! Dat vind ik ook hoor Haha, ja dat is wel cool dan Nederlands, vind je niet? Xxxx |
| reactie 8
|
|
|
Ja echt wel |
| reactie 9
|
|
|
Haha I love English xxx |
| reactie 10
|
|
|
Nee: We Love English |
| reactie 11
|
|
|
Haha, ook goed WE LOVE ENGLISH!!<3<3 |
| reactie 12
|
|
|
You're Damn Right! |
| reactie 13
|
|
|
Yeey! Omg wrm duurt het nog zolang voordat het zomervakantie is? Ik heb er zo'n zin in! hvj<3 |
| Naar boven | |