Gedichten check: Gedicht van de dag gedicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik schrijf een gedicht, Die mijn pijn verlicht. Met al mijn gevoelens erin, Ook al heeft mijn leven niet veel zin. Maar soms toch wel een lach. Want dan heb ik het "Gedicht van de dag" Ja dat maakt mij blij, Misschien wel weer een fan erbij. Door gedichten te delen, Weet ik dat mijn wonden helen. Ook al is het maar een dag, Ik vind het gewoon fijn. Een dag in het leven, Zonder pijn! Hope you like it X Lucas |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
I like itt... |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Heel mooi! Toch die verdriet.. en dan die mooie lach! L Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Bedankt Achja ik zeg altijd een sterk mensen kan zelfs met de ergste tranen toch fake lachen X Lucas |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Woow..mooi gedicht, Lucas! Je schrijft zoo goed! Maar dat heb ik volgens mij al heel vaak gezegd En je weet: ik ben een grote fan van jou en je gedichten! XXX Suus hvj! |
| reactie 5
|
|
|
Hee suus (L) Dankjewel Ik ben ook een fan van jou hoor :$ En ja je hebt het al heel vaak gezegd Maar blijf het maar zeggen dan voel ik me super XxX Lucas Hvj! |
| reactie 6
|
|
|
Heey Lucas(L) Haha, graag gedaan Haha, I know! doet me echt goed Haha, ik wist het Ik zal het blijven zeggen hoor Ik ben een fan van je! ps: we hebben de vakantie geboekt heb echt zin in de zomervakantie, jij? XXXXX Suus Hvj<3 |
| reactie 7
|
|
|
oh Chill!! Kan ik je waarss eindelijk zien! :o Nu ik dit hoor kan ik niet wachten tot het zomervakantie is (A) :$ Xxxx hvjeeeeeee <3 |
| reactie 8
|
|
|
Haha, ja hè?! Ja, inderdaad! EINDELIJK! Jaa me too!! Maar we moeten nog wel regelen hoe we dat gaan doen enz.. of ik naar jou moet komen of jij naar het vakantiepark fso xd Maar ja, dat doen we nog wel een keer eigenlijk wel jammer XXXXX ly too<3 wjnmk<3 |
| Naar boven | |