1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Omggg, ik wou DOOD...

1
datum 19-01-12 18:28
startpost
Verwijderde gebruiker
Ik kwam van school en gooide me rugzak in de hoek... Ik rende trap op naar me kamer en sloot zonder na te denken mijn deur. Ik was triest, ik voelde me echt niet op me gemak... Ik ging gaan zitten op me bed. Ik pakte de Pc en starte hem op en toen dacht ik: Huhh, moet mam nog niet thuis zijn!!! Ik pakte me sleutel en en deed me deur open en ging naar benden, nee ze war er niet... Wat zou er zijn normaal is zij toch al lang thuis... Ik pakte me gsm en belde naar mam, niemand nam op!!! Zou er iets gebeurd zijn dacht ik, maar zonder erbij na te denken ging ik weer naar boven. Toen ik in me kamer was nam ik terug de Pc... Ik keek of er iemand op Msn. was... Weer niemand. Na een paar minuutjes wachten had het al lang genoeg geduurd. En bekeek ik me mailtjes: Reclame, reclame, reclame... Toen daar plots een heel raar mailtje tussen zat... Ik dacht even zou ik hem wel open doen stel je voor dat er iets in staat over me mam of als het een virus is. Maar ik was zo nieuwschierig en deed het open!!! Ik kon het niet goed leven het was klein en in het licht licht licht grijs getypt, het leek op wit en je kon het bijna niet zien...

Omggg, ik had het gelezen en ik barste in tranen uit ik pakte me knuffels en belde naar me tante ze nam niet op... Ik wou op dat moment er niet zijn ik voelde me slecht en ik wou dood... De mail was van een collega van mams werk... Mam had kanker en lag in het ziekenhuis!!!

Ik gillde, huilde en ik wou DOOD... Ik liep naar beneden en ging naar de keuken ik pakte een mes en... Ging terug naar boven!!! Ik sloot mezelf op in mijn kamer en gooide de sleutel weg... Ik wou DOOD!!! Toen ik het las had ik maar één ding in mijn gedachte ZELFMOORD... Dus ik pakte het mes en zonder erbij na te denken, met veel kracht maakte ik een grote snede in mijn pols... En daarna op mijn been, ik wou dat ik doodbloede...

Wat er daarna gebeurde herinner ik me niet zo goed meer... Nouja, ik was flauwgevallen en toen ik wakker werd lag ik nog steeds in mijn kamer!!! Nee, het was dan toch geen droom!!!
datum 19-01-12 19:49
reactie 1
Marieke2011
Wat heftig...!! Maar wel mooi beschreven..! Wens je heel veel sterkte!! Weet er zijn velen mensen die je zullen missen!! Je bent sterk!! BELIEVE!! Liefs
datum 19-01-12 21:37
reactie 2
Suusie
Omg lieverd! Ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen! Dit is echt gewoon..ik heb er bijna geen woorden voor..het is verschrikkelijk! En dan te bedenken dat zo veel mensen met kanker schelden..Die jongen van mijn klas zegt het elke dag..vandaag hoorde ik het hem nog zeggen. Hij zou dit eens moeten lezen. En iedereen die met kanker scheld. Omg dit is zoo verschrikkelijk! Echt ontzettend veel sterkte! En weet..ik ben er altijd voor je!!
XXX Suus
datum 19-01-12 23:09
reactie 3
timmyboy014
hey, sterkte ik weet wat je meemaakt op het gebied van kanker. Ik ben mijn vader aan huidkanker verloren toen ik pas 8 was, hij was toen 40. Nu 9 jaar later, in juli 10, mis ik hem nog steeds mega erg. Elke dag meer en meer, maar doordat ik weet dat in ieder geval 1 persoon altijd in mij zal blijven geloven, namelijk mijn vriendin, kan ik door met me leven en het een plekje geven. Ik heb het 9 jaar lang bij mezelf gehouden omdat ik er met niemand over kon praten en ik was in een diep oneindig zwart gat beland. Maar gelukkig kwam mijn vriendin mij redden. Ik hoop dat jij dat geluk ook mee mag maken.
Als je nog vragen hebt aan mij, maakt niet uit waarover, dan mag je me altijd mailen of een berichtje sturen via de site

gr,

TimL
datum 20-01-12 08:22
reactie 4
Verwijderde gebruiker
heel veel sterkte...leef met je mee.....liefs en ook met jou timmyboy...nogmaals sterkte!!!!
datum 20-01-12 16:25
reactie 5
Hardboy
Jezus, Dit is echt heftig! Wel knap dat je het zo op internet neerplaatst. Hoop dat je nu nog wel beseft dat zelfmoord geen zin heeft. Ik snap het wel hoor heb het zelf ook al geprobeert te doen op alle manieren. Maar je moet ook beseffen dat het niet het beste is wat er is. Waarschijnlijk heb je nog een heel leven te gaan. In iedergeval heel veel sterkte! En als het moet zal ik er voor je zijn dan hoor ik het wel hoop ik

X Lucas
datum 20-01-12 16:39
reactie 6
DJolien
wow, ik vind dit verhaal echt erg..
en dapper dat je dit hebt geplaatst.
Weet dat je me altijd mag mailen als er dingen zijn.
Weet dat ik er voor je ben en je wil steunen..
Je bent welkom. Zolang je mij respecteerd!!!!

xxxx
nogmaals, ben het met de rest eens
Naar boven

1

Reageren op: Omggg, ik wou DOOD...

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.