Gedichten check: Why her
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
there was a girl with a lot of pain she reached my heart like a hurricane what she had to endure that makes me cry I looked to the stars and asked why why it happened to her and may she not enjoy life why she must fight every day for a little bit of hope, to survive why do people hurt her she is so beautiful and sweet why must she be feeling lonely that she walks crying down the street tonight I looked again at the stars felt her sorrow and pain, I began to cry and again I asked that eternal question please explain me why terug van weg geweest... |
| reactie 1
|
|
|
IwillSurvive Berichten: 36 |
Wauw, echt heel erg mooi! Fijn dat je weer terug bent!! =) Hoop dat je meer gedichten gaat schrijven!! xx |
| reactie 2
|
|
|
dank je wel..voor je lieve reactie weer...is ook idd fijn om terug te zijn..zeker komen er meer gedichten...echt wel!!!...veel liefss |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
wauw erg mooi....idd wij allen zijn blij om weer van al jou mooie gedichten weer te kunnen lezen.... |
| reactie 4
|
|
|
Dank je wel shiva...voor je lieve reactie...liefss |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
mooi gedicht!! En m'n hartje is weer een stukje geheeld want je bent er weer!!! Jij weet niet dat ik zoveel steun ik heb aan joun gedichten!! ik ben weer heelemaal blij |
| reactie 6
|
|
|
dank je wel sheala..heel erg lief van je...ben erweer en ga ook niet meer weg...liefss Anonymous |
| reactie 7
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Deze is echt mooi! Kan je me ff vertellen hoe jij zoveel fans trekt Blijf zo doorgaan dan blijf ik lezen Liefs lucas |
| reactie 8
|
|
|
dank je wel hardboy.. zal het echt niet weten lucas..schrijf gewoon net als ieder mijn gedichten met gevoel en uit mijn hart.. thnx zal ook zeker jouw gedichten blijven lezen.. grtjes Anonymous |
| Naar boven | |