Huiskamer: verloren dichters
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
hallo dichters van 1001. lees al heel lang jullie gedichten en vindt ze super, vooral om dat ik zelf niet kan dichten. maar nu merk ik dat er al heel veel goede dichters die schreven met hun hart zijn weg gegaan. dat vind ik echt heel jammer want ze waren echt heel goed. een paar voorbeelden, Lorena,olifantjeislief,cindy,jerry en helaas ook weer mijn favo dichter anonymous. dus bij deze wil ik hun bedanken voor hun mooie gedichten en liefdevolle woorden. bedankt. tevens zou ik graag wel eens willen weten welke dichter/sters jullie missen. alvast bedankt. groetjes claudia |
| reactie 1
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Ik volg niet bepaald enkele dichters, maar het is inderdaad jammer dat ze hier weggaan. Dat wil nog niet zeggen dat ze niet verder dichten. Misschien zitten ze nu op een andere site? Ik denk dat het belangrijkste is dat ze verder blijven schrijven, dat moet niet hier, of ze moeten zich niet bekend maken (zoals ik zelf doe). Maar zolang hun kunst verder blijft bestaan is het toch al geen ramp. Zo denk ik toch. |
| reactie 2
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
hey heartbeat, wat fijn om te horen dat je van onze gedichten geniet! En ik ben het helemaal met je eens dat het jammer is dat die dichters weg zijn!!! Ik kende er ook enkele die jij noemde, anderen zou ik niet weten. Maar ik hoop dat ze nog eens terugkomen, vaak zie je dat toch wel. Misschien hebben ze er een poosje geen tijd voor... Liefss |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Heey Heartbeat, Hier heb je inderdaad gelijk in. Ik mis de gedichten van anonymous ook oa. Ik weet dat ik een ontzettend eigendunk heb, Maar ik vind me eigen gedichten altijd goed Maar ik weet wel dat ik nooit stop met dichten. Want het dichten maakt mij rustig! X |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
hey lieverds..lorena is back...its me. ik ben een paar x onder een andere naam terug moeten komen, daar had ik een reden voor, vind het wel jammer want onder de naam lorena had ik al 189 gedichten gemaakt, gelukkig heb die gedichten nog allemaal op mijn pc staan, maar goed ik ben er weer wel onder de naam shiva....liefs |
| reactie 5
|
|
|
VlinderZwaan Berichten: 19 |
En hij zei, er zal licht zijn En daar was de dicht, kwam voort uit onze pijn |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
ja echt wel jammer hardboy,maar denk niet dat hij nog terug komt, niemand weet ook waarom die weg is gegaan. allemaal bedankt,super!!! lorena is weer terug gekomen, kunnen wij weer genieten van jou mooie gedichten, hopelijk komen anderen ook weer bij ons. groetjes xx claudia |
| reactie 7
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Volgensmij zover ik nog weet heeft anonymous nog wel gezegd dat hij terug zou komen.. Maar kan er ook naast zitten maar dat zou erg jammer zijn X Lucas |
| Naar boven | |