Gedichten check: Het lijkt allemaal zo negatief
|
startpost
|
|
|---|---|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Alsjeblieft, antwoord op de vragen in dit gedicht Anders ben ik diegen die telkens weer zwicht Zwicht voor de twijfels in mijn hoofd Ik ben degene die mijn negatieve gedachten geloofd Zeg eens, is het dan echt zo normaal dat ik tranen ween bij het op schrijven van dit verhaal Maar als ik dan eenmaal bij jou ben dan voel ik me klein, maar op mijn gemak en Ik heb zin om te wenen, ik voel me zwak maar ik houd me toch in, hoe speel ik dat klaar? En dan 's avonds toch huilend in mijn bed Niemand die me dan van mijn tranen redt Niemand die mijn gedachten wegjaagt en al het leuke dat opeens zomaar vervaagt Het lijkt geen reden meer te hebben, ik voel me slecht Niet dat ik daar echt tegen vecht Het doet deugd om af en toe eens te huilen Of wat vaker in een hoekje te schuilen Het is raar, dat weet ik zelf ook wel Weer dat dubbele gevoel, goed als ik dit vertel? Als ik staar, dan droom ik, iedereen die dat merkt Ik probeer te stoppen, maar ik weet dat dat niet werkt Anders verwoorden kan ik het niet Ik hoop dat je mijn betekenis van dit gedicht ziet. ---------------------------------------------------------------------- Ik denk dat het wat verwarrend is omdat ik alles ineens wil vertellen.. Wat vinden jullie? Liefs, Melissa |
| reactie 1
|
|
|
Hanser Berichten: 6 |
Het wordt inderdaad een beetje verwarrend. Misschien kun je proberen de zinnen 'gelijk te trekken'? Hiermee bedoel ongeveer evenveel woorden in de rijmende zinnen. En bij elkaar zetten wat bij elkaar hoort. Het gedicht ordenen, zeg maar |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
ik zie de betekenis wel hoor! echt heel mooi! ik heb ook altijd dat gevoel enzo... dat is iegenlijk super irritant maar ik voel me dan gewoon mezelf... dat is zo raar! maar mooi gedicht! ga zo door! Liefs Sheala |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Mooi gedicht, tjaa verwarrend? dat kun je wel zeggen, maar daar gaat het toch niet om? het gaat erom dat je je gevoelens en emoties weet te verwerken in een gedicht! rijmend of niet, verwarrend of niet, het is en blijft een deel van jou! Mooi geschreven en ga zo door! x |
| reactie 4
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ik herken dit heel sterk! Juist heel mooi beschreven! Liefss |
| reactie 5
|
|
|
Dankje voor de reacties ! het is idd een deel van mij, dus ik denk niet dat ik het nog ga veranderen.. Volgende keer ga ik wel proberen te doen wat Hanser zegt zodat het minder verwarrend is; merci Liefs |
| reactie 6
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
ik vind het niet verwarrend, ik vind het een heel mooi gedicht, en ik snap echt precies wat je bedoelt. het is heel herkenbaar. en ik vind het een sterk en mooi gedicht ;] |
| reactie 7
|
|
|
Dankjewel ! (: x |
| Naar boven | |