Gedichten check: dichtklappende deur
|
startpost
|
|
|---|---|
|
onlygirlintheworld Berichten: 3 |
De deur klapt dicht en dus verdwijnt ook een deel van mij. Één diepe zucht eigenlijk best opgelucht want die tijd was voorbij. Een tijd van kilte, zo’n nare rilling in je lijf en dat dan voortdurend. Waarom? Dat was de vraag. Kijkend naar een kaars die licht gaf in het donker kreeg ik moed. Mijn hart schreeuwde zo hard als kraaiende kraai maar dan van geluk. Want ik wist waarmee ik dit verdriet kon dempen. Iets wat niet kán verdwijnen mij nooit in de steek zal laten. Wanneer ik ook wil, wat ik ook voel muziek blijft altijd bestaan, ook al zie je alles zwart dan is er nog dat deuntje, dat deuntje in je hart graag meningen, verbeteringen en een leuke titel thanks |
| reactie 1
|
|
|
Zwartemaanschutter Berichten: 7 |
Ik zou de eerste en tweede alinea met elkaar omwisselen. Verder heeft het meer vrouwen nodig. |
| reactie 2
|
|
|
VlinderZwaan Berichten: 19 |
Kraai, dat van die kraai, dat is echt goed, hou dat erin en zeg voor de rest niets |
| reactie 3
|
|
|
Petershaar Berichten: 6 |
Suggestie voor titel: Ik doe de deur dicht Suggestie 2: Dat doet de deur dicht Suggestie 3: Kijk binnen voor meer informatie Suggestie 4: Gedicht Suggestie 5: Suggestie |
| Naar boven | |