Gedichten check: Niemand is perfect
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
heey dichters van 1001. ben nieuw hier. hopelijk vinden jullie mijn gedichten mooi. kritiek is ook welkom.alvast bedankt. niemand verdiend het om helemaal alleen te zijn geen armen om je heen om je te steunen tegen verdriet en pijn wat iedereen wel verdiend is een liefdevolle knuffel op zijn tijd en opbeurende en steunende woorden die je van nare gevoelens bevrijd niemand verdiend het om de grond in te worden geboord je belogen en bezeken word dat je hart langzaam wordt vermoord wat iedereen wel verdiend is respect, en dat ze hun eigen leven mogen leven eerlijk en oprechtheid en liefde in hun hart ontvangen, die ze zelf ook geven niemand is helemaal perfect want perfect bestaat echt niet ieder mens is uniek op zijn eigen manier dus doe elkander toch geen verdriet iemand op 1001 |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
jaa mooi geschreven iemand! X Lucas |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Ja heel mooi! Top! Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Goed geschreven! Nee van mij krijg je geen kritiek hoor |
| reactie 4
|
|
|
dank jullie wel. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
idd heel mooi geschreven. Je hebt zo gelijk. mensen hebben altijd vooroordelen enzo, terwijl de mens moet elkaar maar eens accepteren hoe een ieder is |
| reactie 6
|
|
|
Dank u.shiva-moon. |
| reactie 7
|
|
|
shiroontje Berichten: 1 |
mooi geschreven hoor (a) |
| reactie 8
|
|
|
dank u, shiroontje |
| reactie 9
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
wow, daar sluit ik me helemaal bij aan, mooi geschreven. Zou je ook naar mijn dingen willen kijken en in reactie willen zetten wat je van de mijne vind? kritiek mag ook, daar leer ik weer van dit zijn de links: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3285/ (gedicht) www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3312/ (verhaal gedicht) ik heb ook een biografie erop gezet, als het je interesseerd... www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3287/ |
| reactie 10
|
|
|
dank je,timmyboy. zal jouw gedichten gaan lezen. |
| Naar boven | |