Gedichten check: Zie je me zitten ?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
stevenkeuh Berichten: 10 |
Zie je me zitten? Ja daar... Die grijze krullen uitstekend boven die grote rolstoel Ik spreek niet Ik beweeg niet En denken weet ik niet Maar één ding doe ik wel Ik roest, Vast aan deze stoel en als verandering roest ik verder in mijn bed Tegen wie spreek ik eigenlijk ? Ken ik jou wel ? Of ben jij mij ? Natuurlijk vandaag zit ik in mijn stoel voor het spiegelende raam maar... Zie jij me zitten ? ©Steven w. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
heel mooi.... echt heel mooi! moet je echt insturen! en weet dat er altijd iemand is die jou ziet zitten alleen zie jij diegene soms niet... Liefs Sheala |
| reactie 2
|
|
|
stevenkeuh Berichten: 10 |
hey , bedankt voor de reactie , dit gedicht heb ik geschreven uit inspiratie die ik neem uit men dagelijks leven , ik werk namelijk in een bejaardenhuis |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
bejaardenhuizen zijn wel leuk. Alleen kunnen bejaarden best koppig zijn! ( niet dat ik daar veel mee te maken heb hoor ik ben pas 13 ) |
| reactie 4
|
|
|
VlinderZwaan Berichten: 19 |
Misschien kan je het leed van een vrouw in onze moderne tijd erin verwerken? Ik voeg iets toe aan dit stuk: "vandaag zit ik in mijn stoel voor het spiegelende raam maar... Zie jij me zitten ?" Zie jij me zitten, lekker zitten, zo op die stoel De stoel komt van de winkel Of die al in elkaar was gezet Ja, dat was die Zie jij me zitten? In die stoel? Ik zie het wel. Daar hangt een spiegel Maar zie jij me ook zitten? Met mijn oude grijze haren Op mijn nieuwe rode stoel |
| reactie 5
|
|
|
Petershaar Berichten: 6 |
Ik zie jou wel zitten |
| reactie 6
|
|
|
draak Berichten: 12 |
heel mooi gedicht |