Gedichten check: Afscheid..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
zonder jullie kon ik het leven niet meer aan, jullie steunde me door reacties. door jullie kon ik met mn leven verder gaan. Jullie wisten allemaal hoe ik me voelde, buitengesloten, en zonder kracht. jullie steunde mij in slechte tijden. k heb veel aan jullie gehad. lieve mensen op deze site ik noem geen namen, dat weten jullie wel, jullie maakte me leven helemaal goed het ging niet gemakkelijk, maar t was snel. maar voorlopig zal ik het hierbij laten. k heb nog veel dingen in het leven te doen. maar ik kom terug, alleen duurt het lang, jullie krijgen ieder een dikke internetzoen. bedankt voor alles, voor al jullie steun, voor jullie liefde, en jullie respect, sorry dat ik jullie nu voor even ga verlaten mensen k ben teveel aan jullie gehecht. jullie hebben mijn leven weer compleet gemaakt door er bij situaties voor me te zijn. stiekem , diep in me hart, laat ik een traan vallen, omdat ik nu afscheid neem, maar vooral door de pijn. ik zal iedereen hier missen, maar jullie vergeten is niks van in dit is mn laatste afscheidsgedicht. ik moet nu verder gaan met het volgende begin.. ik heb het gedichtje gemaakt omdat veel mensen van deze site zijn verdwenen.. Ik ken ze niet allemaal maar ik herken wel de namen: silvia, cindy, en nog een paar andere waarvan ik de naam ben vergeten:$ ( dus ik verlaat jullie niet echt hoor |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Heel mooi!! Echt super, dat is precies hoe ik me voel. Echt jammer van de mensen die ons verlaten... Liefss |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
indd heel mooi! en ja het doet mij ook wel pijn als mensen me zelfs op internet in steek laten..... maar jij hopelijk niet! en ik blijf ook nog wel een lange tijd hier (denk ik..) maar mooi geschreven! liefs Sheala |
| reactie 3
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Heel mooi, jammer dat weg gaat! Maar zo mooi beschreven! Weet wij zullen jou niet vergeten, jou mooie gedichten en lieve reacties! Bedankt voor dit mooie afscheid..! Ga door. Want doet het zo goed, je bent een kei! Liefss |
| reactie 4
|
|
|
hee dank jullie wel allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties, haha Marieke, ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen |
| reactie 5
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
heel mooi, gewoon nog heel lang hier blijven. sommige zijn een tijdje weg, maar komen meestal toch weer terug. het gedichtenbloed kruipt waar het moet, haha |
| reactie 6
|
|
|
connydj hahaha dank je wel |
| reactie 7
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Blond, heb ik indd verkeerd begrepen, wat top dat je blijft! Indd sommige gaan, maar die mooie herringen blijven in je geheugen staan! Liefs |
| Naar boven | |