Korte verhalen check: My life
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
wat ik tot nu toe heb meegemaakt..: Mijn moeder kreeg verkering met iemand en ze trouwden. Maar hij had allemaal last van dat er soms een adertje in zijn hoofd sprong. Op een dag gebeurde dat opnieuw. Maar toen was mijn moeder zwanger. Eerst ging het goed. Maar daarna sprong er opnieuw een adertje. Toen ging het niet meer goed. Hij overleed nog voordat het kind geboren werd. Toen mijn moeder ging bevallen, had ze dus heel veel stres. Daardoor ging er iets niet goed..maar dat komt later. Ze noemde hem zoals ze had afgesproken met zijn vader. Dus ze noemde hem Stefan. Ze moest hem alleen opvoeden. Na 7 jaar ontmoette ze opnieuw een man. Ze trouwden en mijn moeder raakte opnieuw zwanger. Ze kreeg weer een zoon, maar hij werd dood geboren. Thomas heette hij. Na een paar maanden raakte ze opnieuw zwanger en werd ik geboren. Een paar jaar later kreeg mijn moeder borstkanker. Gelukkig konden ze haar nog helpen. Ook mijn tante kreeg borstkanker Ook haar konden ze nog helpen. Toen mijn broer in de 1e zat, maakten sommige leraren zich zorgen om hem. Ze dachten dat hij autisme had. Toen er een onderzoek werd gedaan, bleek dat zo te zijn. Hij heeft het syndroom van asperger. In november 2009 kregen we het schokkende nieuws dat mijn opa longkanker had. Zijn laatste wens was het vuurwerk zien. Maar die wens is niet uitgekomen. Met oudjaar 2009 om half 10 ‘s morgens overleed hij. Eind september 2011 kregen we weer schokkend nieuws. Mijn andere opa lag in het ziekenhuis. Hij had een ontsteking aan zijn alvleesklier. Nadat hij 6 weken in het ziekenhuis lag, overleed ook hij. Op 28 oktober 2011. Net de dag dat ik 13,5 werd..Met hem had ik een hele sterke band, omdat hij zelf geen dochters had en ik het enige meisje was van de kleinkinderen. En daarbij woonde hij op hetzelfde dorp als wij. En hij was echt ontzettend lief. Ik zal hem altijd blijven missen:'( Daarbij word ik elke dag gepest en soms zelfs uitgescholden met kanker. Gelukkig zijn er ook nog leuke dingen in het leven, dus daarom probeer ik altijd positief te blijven XXX Suus |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik ben er voor je hoor |
| reactie 2
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
ja, me 2. Ik ben er ook voor je. Of je nou een luisterend oor of raad/advies nodig hebt over wat dan ook... Ik ben er voor je |
| reactie 3
|
|
|
Heel erg bedankt allebei!<3 ik zal er ook altijd voor jullie zijn! |
| reactie 4
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Wat heftig allemaal.. Voor dat ik geboren werd, is mn mama nog eens zwanger geweest, maar ze had ook een miskraam gehad. Ook mijn mama heeft borstkanker gehad en mijn opa is ook gestorven aan longkanker.. Ik ben ook gepest geweest (nu niet meer) en werd soms uitgescholden met kanker.. We hebben eig wel een beetje met elkaar gemeen, hoewel het geen fijne dingen zijn... Liefs |
| reactie 5
|
|
|
Woow we hebben idd veel gemeen! best bijzonder.. xx |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 46 |
Sterkte suus! Ik ben er natuurlijk ook voor jou, maar dat weet jij wel! Mijn verhaal ken jij al he Al is het niet veel erger dan wat jij allemaal hebt meegemaakt.. LoveYou<3 |
| reactie 7
|
|
|
thanks<3 UPDATE: 16 februari 2012 zag ik het allemaal niet echt meer zitten. Maar gelukkig veranderden een leraar en een jongen mijn gedachtes. Die jongen werd mijn eerste vriendje. Inmiddels is het wel uit, maar hij en ik zijn wel nog steeds beste vrienden. Een paar maanden daarna kreeg een goede vriendin van mij kanker en ze overleed. Dat was wel heftig En een tijdje geleden lag mijn oma in het ziekenhuis. Doktoren dachten dat ze het niet zou overleven, maar gelukkig heeft ze dat wel overleefd Ook heeft pas geleden een goede vriend van me het contact met mij verbroken en dat was voor mij als een schok. Maar gelukkig heb ik nog altijd mijn vrienden die me steunen 28-10-2014 Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat mijn lieve opa overleed. En vorige week maandag kwam een vriendin van me van 17 om bij een motorongeluk. Het verdriet zit echt heel diep. Ik hou van je, lieve Prisca |
| Naar boven | |