Stel je voor: Heeey
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Hallootjes allemaal Ik ben Marcella en ik ben 17 jaartjes jong. 31 Augustus word ik 18 en mag ik de grote boze mensen wereld in. Ik ben helemaal fan van Selena Quintanilla-Perez, een Texaanse zangeres die in 1994 doodgeschoten is door de manager van haar fanclub. En nu iets over mezelf. Bij mij is de diagnose bedreigde persoonlijkheidsstoornis richting Bordeline geconstanteerd. Ze noemen het nu nog bedreigd, omdat het voor je 18e nog niet vastgesteld mocht worden. Ik ben al vanaf mijn 13e uit huis en heb een OTS, dat betekent dat ik onder toezicht van Jeugdzorg sta. Ik zit nu in een psychiatrische instelling, maar ga binnen 5 maanden naar het RIBW, een instelling voor Begeleid wonen. Ik heb problemen genoeg gehad, maar ik ben niet zielig. Ik ben mijn leven weer aan het oppakken en ookal gaat het met ups en downs, ik kom er wel, denk ik. |
| reactie 1
|
|
|
jonnana Berichten: 3 |
heftig... wel een beetje herkenbaar |
| reactie 2
|
|
|
Ja dat denk ik ook. |
| reactie 3
|
|
|
peety1998 Berichten: 7 |
houd je sterkk (: |
| reactie 4
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Virtueel knuffel, je bent meer als alleen je problemen. |
| reactie 5
|
|
|
Tnxx, allemaal |
| reactie 6
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
wow, dat is ook heftig zeg!! Ik hoop dat je snel weer wat geluk vind in je/het leven Gr, en een dikke virtuele knuffel TimL |
| reactie 7
|
|
|
Dankjewel Tim. Een dikke virtuele knuffel terug. |
| reactie 8
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Hmm heavy ! Sterkte nog met alles en ik hoop dat je het een plekje kan geven en geluk vind ! Liefss en dikke knuff' |
| reactie 9
|
|
|
Dankjewel |
| Naar boven | |