Gedichten check: Haal ik morgen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Op deze manier had ik het me niet voor gesteld, Maar als kind werd ik al niet meegeteld, Ik was alleen en werd gepest, En ik zakte voor de test; Ik ben niet cool, ik ben niet knap, Het leven wordt zwaarder elke stap. Weer een dag gaat er voorbij, Maar is het echt zoals hij zei? Ik ben er als het nodig is, En jij bent zeker een gemis, Als jij er niet meer bent, Maar heb je mij wel echt gekend? Ik weet zelf niet wie ik werkelijk ben, En of ik mezelf eigenlijk wel ken, Ik weet het niet meer, Alles doet me zeer, Ik doe mijn best, dat beloof ik echt, Dat is zeker, ik vecht. Om elke dag weer op te staan, En gewoon weer door te gaan. Maar het is niet makkelijk elke dag, Ik moet mijn best doen voor een lach. Een vrolijk gezicht, Een leuk gedicht. Misschien verwacht ik te veel, Is wat ik wil niet reëel. Ik zeur en klaag, is dat het dan? Misschien dat ik niet anders kan. Het kost me zo veel moeite allemaal, Ik weet niet of ik morgen nog haal. |
| reactie 1
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
wow, brok in me keel. echt heel mooi sterk gedicht. ik snap wat je bedoelt, ik hoop voor je dat je je snel beter voelt. zoek hulp, praat met mensen, durf die stap te nemen, jouw gevoelens tellen ook, niet vergeten.. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
verdwijn niet, laat je echte ik verschijnen. |
| reactie 3
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Het raakt mij ook diep,, want herken het ook wel!! Wat er al wordt gezegd, praat met iemand die je vertrouwd en weet hulp is niet verkeerd! Pak die hand beet! Hoop voel je je snel beter! Liefs |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 15 |
wat een mooi gedicht |
| reactie 5
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Wouw mooi verwoord!! Heel herkenbaar!! En ik sluit me helemaal aan bij de anderen.. Praat erover, blijf er niet mee rondlopen! Echt het is heel moeilijk maar neem iemand in vertrouwen... Liefss |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 2 |
ongelovenlijk mooi, maar als dit werkelijkheid is, is er echt iets aan de hand. Praat met mensen en voel je a.u.b beter, en een tip, ik denk niet dat je die wilt uitvoeren, maar het zal je helpen: VERWIJDER DE GEDICHTEN DIE JE ZOMBER MAKEN, ZOALS DEZE. je moet maar kijken wat je er mee doet, maar ik zeg je, het helpt je om het te vergeten. maar als je dat juist niet wilt, begrijp ik dit. |
| reactie 7
|
|
|
Dankje voor jullie reacties Hulp heb ik zeker. Ik volg therapie, sta onder jeugdzorg en ben echt bezig mijn leve omhoog te krijgen. Alleen val ik soms gewoon in een diep gat. |
| reactie 8
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Ik zou je gedichten niet verwijderen, ookal zijn ze somber, het zijn jouw gevoelens, en als je de gedichten verwijdert dan probeer je ze weg te duwen, wat niet goed is. Het is beter om erover te schrijven dan het op te kroppen, dat is mijn persoonlijke ervaring. Ik heb ook veel sombere gedichten, maar ik zou ze niet willen verwijderen omdat het een deel van mezelf is, mijn gevoelens. Je moet doen wat voor jou het beste lijkt.. Verwerken is niet hetzelfde als vergeten. |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Iedereen is anders en uniek en dat laat je met dit gedicht tonen knap!!! |
| reactie 10
|
|
|
tnxx voor jullie reacties. |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 2 |
Ook ik vindt dit gedicht heel erg rakend.weetje als je denkt dat een ander niet is zoals jij dan heb je het mis,ieder mens is onzeker ook ik twijfel,gelukkig dat ik zomaar een boodschap meekrijg van jou,dat doet goed,wees wie jij bent daar heeft een ander niet over te oordelen.Je ben PRACHTIG en STERK!! Bedankt voor je mooie boodschap. Liefs en een warme knuffel van mij. |
| reactie 12
|
|
|
draak Berichten: 12 |
dit is echt een heel mooi en herkenbaar gedicht. |
| reactie 13
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik sluit me volledig aan bij de andere, dit is inderdaad een heel mooi en tot voorheen ook voor mij, een herkenbaar gedicht, Zou je ook mijn gedicht en verhaalgedicht willen lezen? dit zijn de links: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3285/ (gedicht) www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3312/ (verhaalgedicht) En voor als het je interesseert ook mijn biografie: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/3287/ (biografie) |
| reactie 14
|
|
|
MirandaHuifkens Berichten: 10 |
meisje, meisje, meisje!! Denk niet te negatief over jezelf. luister "leen mijn ogen" van jeroen vd boom, geloof me!! in 2010 ben ik mijn ouders en hartsvriendin verloren. ik lachte ook elke dag. maar elke nacht ging ik kapot. toen heb ik élke dag DAT liedje geluisterd, en nu ben ik happy ! nja, als je wat wilt mailen naar mij ofzo ;$ of als je met me wilt praten? ik heb 3 jaar bij een psycholoog gezeten en ik wil later ook psycholoog worden !! just tell me you problem, and i'm here for you ! liefs, Miranda. (me mail staat op mijn profiel !!) |
| reactie 15
|
|
|
VlinderZwaan Berichten: 19 |
Ik wil graag reageren op je mooie gedicht in een gedicht: Vrouwen Overal vrouwen Ik zie ze op straat Vrouwen Ze zeggen dat het een mannen wereld is Maar het is een mannen en vrouwen wereld Verbroeder je met de zuster Zusters jullie kunnen het |
| Naar boven | |